וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית vs תמר: כיצד מתכוננות המערכות לסיקור הבחירות בארה"ב

4.11.2016 / 12:30

בין ההטרדות המיניות של טראמפ לפרשת המיילים של קלינטון, המאבק האמיתי בבחירות לנשיאות ארה"ב מתחולל בין כלי התקשורת הישראלים. מי נשלח מחדשות 2 לצפון אמריקה, איזה אורחים מיוחדים יגיעו לחדשות 10 - והאם זהו משדר הבחירות האחרון של רשות השידור?

עריכת וידאו: עמרי וייס, אריזה גרפית: אביחי ברוך

בחדשות 2 מתכוננים במרץ לקראת הבחירות בארה"ב שייערכו בשבוע הבא ביום שלישי ה-8 בנובמבר: צוות חדשות 2 - יונית לוי, ערד ניר, ניצן הורוביץ, אהרן ברנע ונבחרת מומחים ופרשנים - ייצא לסיקור ממוקדים שונים בארה"ב בימים האחרונים של המירוץ לנשיאות.

לוי תוביל את השידורים מאולפן פתוח ייחודי בארה"ב שהכנתו נשלמת בימים אלה. הורוביץ וניר ישדרו ממוקדים שונים מהחוף המזרחי ועד המדינות המתנדנדות, שעשויות להכריע את הכף.

בנוסף לכך, ברנע ידווח מוושינגטון ביחד עם שורת מומחים ופרשנים. אל הצוות בארה"ב יצטרף גם המפיק עודד בינו - שהתלווה גם לסמנכ"ל חדשות 2, גיא סודרי, בראיון של לוי עם קלינטון שנערך בארה"ב, ושודר בספטמבר. מישראל ילוו את הבחירות עבור חדשות 2 דני קושמרו, אודי סגל, עמית סגל ואהוד יערי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא סודרי, הילרי קלינטון, יונית לוי ועודד בינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

משדר הבחירות של חדשות 10 ו"גב האומה" בשת"פ עם CNN

גם בערוץ 10 נערכים לסיקור מערכת הבחירות הדרמטית לנשיאות ארה"ב. במהלך השבוע הקרוב תמר איש-שלום תוביל שבוע שידורים מיוחד מהאולפן המשותף של חדשות 10 ו-CNN, שיוקם בלב ניו יורק, יחד עם טלי מורנו באולפן חדשות 10 בירושלים. מלבד שליח חדשות 10 לארה"ב, גיל תמרי, גם עורך חדשות החוץ, נדב איל, אלון בן-דוד, אלמוג בוקר פז שוורץ ושי-לי שינדלר ישדרו מרחבי ארה"ב ויסקרו את מערכת הבחירות הסוערת.

חדשות 10 ישדרו מעמדות המועמדים, מטות המפלגות ויתפרסו בשורת יעדים ברחבי ארה"ב שישפיעו על תוצאות הבחירות. באולפן חדשות 10 בישראל ילוו את המשדרים: מורנו, גיא זהר, רביב דרוקר, אילה חסון, נגה ניר-נאמן, מואב ורדי, מירי מיכאלי. אליהם יצטרפו שורת פרשנים ומומחים. ברביעי בערב תשודר מהדורת חדשות מיוחדת בשיתוף ליאור שליין וצוות "גב האומה" – עינב גלילי , אורנה בנאי ועידו רוזנבלום, שיתנו את הפרשנות שלהם לתוצאות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמר איש שלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיקור הבחירות האחרון של רשות השידור?

ברשות השידור נערכים לסקר את מערכת הבחירות בארה"ב - שהיתה אמורה להיות האחרונה, אם הרשות תיסגר - במגוון שידורים מיוחדים. בערוץ הראשון יחלו בסוף השבוע את הסיקור עם כתבות, עדכונים ופרשנויות של עיתונאי הערוץ הראשון. ביום ראשון, המהדורות יוקדשו בעיקרן לסיקור מערכת הבחירות - עם יעקב אילון ואורן נהרי בשיתוף נתן גוטמן שליח רשות השידור בארה"ב – וושינגטון.

ביום שלישי בשעה 23:00 ישדרו בערוץ משדר בחירות בהגשתו של עודד שחר. ביום רביעי בבוקר, בין 6:00-9:00 יעביר הערוץ הראשון משדר חדשות מיוחד בהגשתו של יעקב אחימאיר, ובשעה 17:35 ישודר משדר בחירות בהגשת אמיר איבגי.

בנוסף, ישודרו מהדורות החדשות במתכונת מורחבת בימים שלישי ורביעי, בהגשתה של מיכל רבינוביץ' מהאולפן בירושלים ואילון ונהרי ישדרו מארה"ב לצד פרשנים ודיווחים מהשטח. משדר הבחירות המרכזי יתחיל ביום שלישי בחצות ויימשך עד השעה שמונה בבוקר.

יעקב אילון. דוד וינוקור,
משדר הבחירות האחרון שלו ברשות. יעקב אילון/דוד וינוקור

הסיקור בוואלה: כתבים ופרשנים, "אמריקן פריק שואו" וירמי קפלן

בוואלה ילוו את היום הגדול בשידור חי ומתמשך מאולפן וואלה! NEWS, בהגשת דב גילהר והילה קובו. ביום שלישי ב-19:30 בערב יחל משדר בחירות מיוחד שיימשך אל תוך הלילה, עד לבוקר שלמחרת - ועד לנאום הניצחון של הנשיא ה-45 של ארצות הברית.

את המשדר המיוחד ילוו צוות כתבים ופרשנים של וואלה! NEWS, בהם שליחי וואלה לארה"ב, עמרי נחמיאס ואמיר תיבון. לאולפן וואלה יגיעו מגוון אורחים ופרשנים, צוות התוכנית הסאטירית "אמריקן פריק שואו" ותהיה הופעה מיוחדת של ירמי קפלן.

פרומו בחירות בארה"ב - יום שלישי. מערכת וואלה!
דב גילהר והילה קובו/מערכת וואלה!

צוות הבחירות של ynet: שומפלבי, אזולאי וברנע

אתר ynet ילווה את הבחירות בארה"ב במשדרים מיוחדים, החל מ-9:00 בבוקר ביום שלישי הקרוב, עם דיווחים חיים במהלך כל היום. ב-19:00 בערב יחל המשדר המרכזי שיימשך לאורך הלילה. משדר התוצאות יחל ב-4:00 לפנות בוקר, עד שעות הבוקר המאוחרות.

אטילה שומפלבי נמצא בארה"ב ויגיש את המשדרים המיוחדים, לצדו ידווחו אורלי אזולאי והפרשן הבכיר של "ידיעות אחרונות" נחום ברנע. אלכסנדרה לוקש ועמית קוטלר יובילו את השידור מאולפן המערכת ובו ישתתפו מרואיינים, פרשנים וכתבי ynet. בנוסף יועבר שידור חי מאירוע הבחירות בשגרירות האמריקנית וממוקדים נוספים בארץ ובעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully