וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה טראמפ חשף את הדוח הרפואי של המועמד: "מצבו מצוין"

במכתב שעליו חתום רופאו האישי של המועמד הרפובליקני בן ה-70 נכתב כי הוא נוטל תרופות נגד כולסטרול ומינון נמוך של אספירין. עם זאת, הדוח הקצר אינו מפרט את מחלות העבר של המועמד, מלבד ניתוח התוספתן שעבר בגיל 11

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

מטה הקמפיין של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ פרסם היום (חמישי) מכתב מרופאו האישי המתאר את מצבו הבריאותי. לפי אבחון הרופא, מצבו הבריאותי של טראמפ בן ה-70 מצוין. הערב יתראיין טראמפ לתכניתו של הרופא האמריקני ד"ר אוז ובה השניים ידונו בנושא.

רופאו של טראמפ, הרולד ברונשטיין, אמר כי המועמד, שגובהו 190 סנטימטרים ושוקל 107 קילוגרמים, נוטל תרופות נגד כולסטרול ומינון נמוך של אספירין. לדברי הרופא, תוצאות האקו-לב שלו תקינות ונורמליות. אם טראמפ ייבחר לנשיאות הוא יהיה הנשיא המבוגר ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית.

בעוד המכתב מספק נתונים ספציפיים יותר על בריאותו של טראמפ משפרסם המטה שלו בעבר, לא מדובר בדוח רפואי מלא. אין בו פרטים על מחלות העבר שלו מלבד ניתוח תוספתן שעבר בגיל 11.

לקריאה נוספת:
סקר חדש: טראמפ מצמצם את הפער מקלינטון ל-2%
קלינטון פרסמה פרטים על מצבה הבריאותי: "כשירה לכהן כנשיאה"
הבעיה של קלינטון החולה היא לא רק הדלקת - אלא גם האמינות

המועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, ניו יורק. ספטמבר 2016. AP
מצב בריאותו מצוין. טראמפ/AP

המכתב שפרסם מטה טראמפ:

ד"ר ברונשטיין מסר במכתבו, החתום על התאריך של אתמול, כי טראמפ עבר הליך קולונוסקופיה ב-2013 וממצאיו יצאו תקינים. הוא הוסיף, כפי שטראמפ טוען זה שנים, כי המועמד הרפובליקני לא צורך טבק ואלכוהול.

בשנה שעברה תיאר ד"ר ברונשטיין במכתב את טראמפ כ"אדם הבריא ביותר שעשוי להיבחר לנשיאות". לאחר מכן הוא טען בריאיון ל-NBC כי הוא כתב את המכתב בחמש דקות. עם זאת, הוא עמד מאחורי הערכתו לגבי בריאותו של המועמד.

טראמפ מדבר על מצבו הרפואי בחלק מתכניתו של ד"ר אוז שתשודר הערב:

אמש הפיצה המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון, בת ה-68, מידע על מצבה הרפואי, ולפיו, היא "ממשיכה להיות בריאה וכשירה לכהן בתפקיד נשיאת ארצות הברית". קלינטון פרסמה את המידע עקב התמוטטותה בטקס לזכר קורבנות פיגועי ה-11 בספטמבר בסוף השבוע האחרון והקולות הנשמעים מצדו של יריבה הרפובליקני על כך שהיא אינה כשירה לכהן בתפקיד הבכיר.

בהצהרה שפרסם צוות הקמפיין של המועמדת נכתב כי הרופאה של קלינטון, ד"ר ליסה ברדק, שבדקה אותה היום בביתה, אמרה כי תוצאות הבדיקה "היו נורמליות והיא במצב מנטלי מעולה". לדברי ברדק, שרת החוץ לשעבר מחלימה מדלקת הריאות שבה לקתה "דרך לקיחת אנטיביוטיקה ומנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully