וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ממשיך להסתבך בהערות סקסיסטיות: "מיס יוניברס דוחה"

שמה של זוכת התחרות ב-1996 עלה שוב לכותרות בעימות כשקלינטון ציינה שהמועמד הרפובליקני כינה אותה בעבר "מיס פיגי". טראמפ, שלא מוכן להתנצל למרות הגינויים, פתח בשורת ציוצים חדשים נגדה. בתוך כך, עיתון יומי גדול קרא לא להצביע לו

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בווידיאו: חלקים מהעימות בין טראמפ לקלינטון, השבוע)

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, ממשיך להסתבך בשל הערותיו הסקסיסטיות, ואף לא חוזר בו מדברים שאמר בעבר. טראמפ תקף היום (שישי) את הזוכה בתחרות "מיס יוניברס" ב-1996, אליסיה מצ'אדו, לאחר שביקרה אותו על הערותיו כלפיה וכינה אותה "דוחה".

מצ'אדו טענה בעבר כי כונתה על ידי טראמפ "מיס פיגי" עקב עלייה במשקלה לאחר שזכתה בתחרות ב-1996. היא טענה עוד כי טראמפ קרא לה "גברת עקרת בית", בזיקה לשורשים הלטיניים שלה. המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון הזכירה את הדברים הללו במהלך העימות בינה לבין טראמפ בתחילת השבוע כשניסתה להעמיד אותו מול יחסו המפלה לנשים.

בציוצים שפרסם היום טראמפ בטוויטר, הוא הפנה את עוקביו לבחון את עברה של מצ'אדו ואת קלטת הסקס שלה, כך לדבריו. הוא העלה את האפשרות שיריבתו הדמוקרטית השיגה אזרחות אמריקנית למצ'אדו, ילידת ונצואלה. "האם הילרי עזרה לאליסיה הדוחה (בדקו את קלטת הסקס שלה ועברה) להשיג אזרחות אמריקנית כדי שתוכל להזכיר אותה בעימות?", כתב.

לקריאה נוספת:
בני הזוג קלינטון על מותו של הנשיא פרס: "איבדנו חבר קרוב"
קלינטון תקפה וצחקה, אך סחטה רק תיקו - שמועיל לטראמפ
מטה הבחירות של קלינטון: ייתכן שטראמפ לא יופיע לעימותים הבאים

הציוץ של טראמפ

קלינטון לא נשארה חייבת וצייצה בחזרה: "איזה מן גבר נשאר ער כל הלילה כדי להשמיץ אישה עם שקרים ותיאוריות קונספירציה?". לאחר מכן הוסיפה: "כשמשהו נכנס מתחת לעורו הדק של דונלד, הוא משתלח בו ולא יכול להרפות. זה דבר מסוכן עבור נשיא". היא סיכמה בציוץ נוסף שבו כתבה: "זו טענה מופרעת, אפילו בשביל טראמפ".

דונלד טראמפ ו"מיס יוניברס" אליסיה מצ'אדו, 1996. רויטרס
קרא לה "מיס פיגי" בשל עלייה במשקל. טראמפ ומצ'אדו ב-1996/רויטרס

קלטת הסקס של מצ'אדו, שאליה התכוון טראמפ בציוצים שכתב, היא ככל הנראה קטע מתכנית ריאליטי ספרדית שבה השתתפה מצ'אדו ב-2005 שבו צולמה עם גבר במיטה. תמונות מצונזרות מהאירוע פורסמו השבוע.

בתוך כך, העיתון USA טודיי, אחד העיתונים הגדולים בארצות הברית, פרסם היום באופן חריג מאמר מערכת הקורא לא להצביע טראמפ. העיתון, שמעולם לא בחר צד במרוץ לבית הלבן, טען במאמר כי המועמד הרפובליקני אינו מתאים לתפקיד הנשיאות. בהמשך מנה מספר חסרונות של המיליארדר מניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully