וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לך את מה שצריך": נחשפו שני סרטוני "פלייבוי" בהשתתפות טראמפ

לאחר שפורסם סרט פורנו בהשתתפות המועמד הרפובליקני משנת 2000, רשת CNN חשפה שני סרטונים נוספים. הסצנות שבהן מופיע טראמפ לא כוללות עירום או תכנים מיניים מפורשים, אך מצטרפות לדיווחים על יחסו הבעייתי לנשים

כמה ימים לאחר שאתר "באזפיד" האמריקני פרסם כי המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ השתתף בשנת 2000 בסרט פורנו של "פלייבוי", רשת CNN חשפה אתמול (רביעי) שני סרטונים נוספים של כתב העת הארוטי שבהם מופיע טראמפ. באחד מהם טראמפ מצלם דוגמנית בביגוד מלא, ובשני מראיין "שפנפנות פלייבוי" על מנת לבחור את זו שתופיע על השער החגיגי לציון 40 שנים לכתב העת, בשנת 1994.

הסצנות שבהן מופיע איל ההון מניו יורק לא כוללות עירום או תוכן מיני מפורש, אולם סצנות אחרות בסרטים כוללות עירום מלא ותכנים מיניים. בסרטון משנת 1994, שואל טראמפ את ה"שפנפנה" מדוע היא ראויה להופיע על השער החגיגי, והיא עונה: "אני מאמינה שזה לא רק יופי, אבל גם גישה". לכך משיב טראמפ: "אני חושב שיש לך את מה שצריך, ואני חושב שכולם פה בחדר מסכימים".

עוד בוואלה! NEWS:
נפגע לו הכיס: טראמפ איבד 800 מיליון דולר מהונו בשנה האחרונה
הנשיא הוא עירום? טראמפ השתתף בסרט פורנו בשנת 2000
טראמפ ממשיך להסתבך בהערות סקסיסטיות: "מיס יוניברס דוחה"

ברידג'ט מרקס, אותה דוגמנית שמופיעה עם טראמפ בסרטון, סיפרה בשיחה עם רשת CNN כי הייתה לה חוויה חיובית עם המועמד הרפובליקני. "אני חושבת שהוא היה מתעניין ומתחשב", אמרה, "הוא זכר את השם שלי והיה ממש נחמד לי ולמשפחה שלי בכל פעם שראיתי אותו". מרקס התפקדה למפלגה הדמוקרטית, אולם הבהירה כי היא נשארת ניטרלית במערכת הבחירות הנוכחית.

הסרטון השני, משנת 2001, מתעד תצוגת אופנה של "פלייבוי", שבה מופיע טראמפ מאחורי הקלעים, לצד רעייתו הנוכחית – שהייתה אז חברתו – מלניה קנאוס. לטראמפ יש היסטוריה לא קצרה עם "פלייבוי", והוא הופיע על שער כתב העת בשנת 1990. בריאיון בשנת 2001 נשאל טראמפ אם אי פעם יצא עם "שפנפנת פלייבוי", ולאחר שסירב לענות, הודה: "אולי זה נכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דונלד טראמפ אוחז בעותק של פלייבוי בעצרת בקרוליינה הצפונית, 5 ביולי 2016. GettyImages
טראמפ עם המהדורה בכיכובו בעצרת בחירות בקרוליינה הצפונית, השנה/GettyImages

ממטה הבחירות של טראמפ לא נמסרה תגובה לחשיפת CNN. טראמפ ידוע בהתבטאויותיו הסקסיסטיות והשוביניסטיות כלפי נשים, ובסוף השבוע – לפני שנחשפו הסרטים בהשתתפותו – מתח ביקורת על מיס יוניברס לשנת 1996, אליסיה מצ'אדו, שהשתתפה לטענתו בקלטת סקס. היא טענה בעבר כי כונתה על ידי טראמפ "מיס פיגי" עקב עלייה במשקלה לאחר שזכתה בתואר "מיס יוניברס". היא טענה עוד כי טראמפ קרא לה "גברת עקרת בית", בזיקה לשורשים הלטיניים שלה.

בציוצים שפרסם בטוויטר, הוא הפנה את עוקביו לבחון את עברה של מצ'אדו ואת קלטת הסקס שבה טען כי השתתפה. הוא העלה את האפשרות שיריבתו השיגה אזרחות אמריקנית עבור מצ'אדו, ילידת ונצואלה. "האם הילרי עזרה לאליסיה הדוחה (בדקו את קלטת הסקס שלה ואת עברה) להשיג אזרחות אמריקנית כדי שתוכל להזכיר אותה בעימות?", כתב.

(עדכון ראשון: 23:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully