וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שעבדה עם טראמפ ב-1997: "הוא מישש את ירכיי בארוחה"

ג'יל הארט, שסיפרה בעבר על התביעה בגין תקיפה מינית שהגישה נגד המועמד הרפובליקני, תיארה ל"ניו יורק טיימס" את ניסיונותיו הבוטים לחזר אחריה. הידיעה הנרחבת מתפרסמת שעות אחרי שנחשפה הקלטה של טראמפ מתרברב על יחסו הגס לנשים

ספק 500

אישה שיחד עם בן זוגה ניהלה קשרים עסקיים עם המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בשנות ה-90 טוענת כי במהלך ארוחת ערב ב-1992 טראמפ העביר את ידו על רגלה עד שהגיע למפשעתה. עדותה התפרסמה היום (שבת) ב"ניו יורק טיימס" תחת הכותרת "הממשש העליון". הכתבה ב"ניו יורק טיימס", שלטענת העיתון פורסמה מוקדם מהמתוכנן, מצטרפת לפרסום הווידאו ב"וושינגטון פוסט" שבו התרברב המיליארדר הניו יורקי על יחסו לנשים וטען כיצד גברים מפורסמים יכולים "לתפוס לנשים באיבר המין" מתי
שהם רוצים.

הידיעה, שעליה חתום בעל הטור בעיתון ניקולס קריסטוף, מגוללת את עדותה של ג'יל הארט. "הוא היה חסר בושה. לא ידעתי איך להתמודד עם זה. הלכתי ממנו ואמרתי לו שאני צריכה לשירותים, זה היה מסלול הבריחה שלי", סיפרה לקריסטוף. לדבריה, בן זוגה נכח באותה ארוחת ערב. זו לא הפעם הראשונה שהארט מדברת בגנותו של טראמפ במהלך קמפיין הבחירות. בשנת 1997 הגישה הארט תביעה נגד טראמפ על תקיפה מינית וסיפרה בשנה האחרונה על אודותיה וכן על רצונה לקבל התנצלות ממנו.

עוד כתבות בנושא:
סגנו של טראמפ עיוות למענו את המציאות - ושלח לו מסר לעימות הבא
"יש לך את מה שצריך": נחשפו שני סרטוני "פלייבוי" בהשתתפות טראמפ
השמצות, איראן והמסים של טראמפ: הסגנים נפגשו לעימות ראשון

ג'יל הארט, שעבדה עם דונלד טראמפ בעבר, טוענת שתקף אותה מינית, 8 באוקטובר 2016. טוויטר, צילום מסך
טראמפ וג'ול הארט/צילום מסך, טוויטר

להארט ובן זוגה זה 13 שנה ג'ורג' הורני הייתה חברה שקיימה בין היתר תחרויות יופי ושירה, והם רצו לערוך את האירועים בבתי הקזינו של טראמפ באטנלטיק סיטי. לדברי השניים, ערב לפני הארוחה הטראומטית, טראמפ החל לשאול את השניים על החזה של המתמודדות. ברגע אחר שאל טראמפ את הורני אם הוא שוכב עם הארט. "אני מאוד נמשך לחברתך", הודה טראמפ.

הארט סיפרה כי במקרה אחר ב-1993 ביקרו השניים באחוזתו של טראמפ בפלורידה, ואף הביאו לביתו כמה מהמתמודדות. במהלך סיור שהעניק להארט בבית הוא משך אותה לחדרה הריק של בתו איוונקה. "הסתכלתי על העיצוב של הבית, והדבר הבא שאני זוכרת זה אותו דוחף אותי על קיר והידיים שלו עליי", סיפרה. "הוא ניסה לנשק אותי. נבהלתי". לבסוף היא הצליחה לרוץ מהחדר ולמצוא את הקבוצה. היא והורני לא נשארו לישון שם בלילה כפי שתכננו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דונלד טראמפ 27 בספטמבר 2016. GettyImages
דחה את הטענות. טראמפ/GettyImages

באותה שנה, במפגש עסקי אחר עם טראמפ הוא שוב ניסה לגעת בה. "הוא אמר, 'בואי נלך לחדר', אני רוצה לשכב לנוח' ומשך אותי עמו. אמרתי לו שאני לא רוצה לשכב והוא הפך את זה למשחק היאבקות. אני זוכרת שצעקתי: 'לא באתי לכאן בשביל זה'. והוא אמר: 'תירגעי'". הארט, שחששה שטראמפ יאנוס אותה, הקיאה מרוב בהלה. עם זאת, לטענתה, הוא מעולם לא היה אלים וייתכן שחשב שגם היא מעוניינת בו. "הוא חושב שהוא מתנת האל לנשים".

דונלד טראמפ באירוע 50 שנים לפלייבוי, ניו יורק, דצמבר 2003. GettyImages
טראמפ באירוע 50 שנה לפלייבוי, בדצמבר 2003/GettyImages

בסופו של דבר התביעה של הארט הסתיימה בהסדר בין הצדדים. הארט והרני התגרשו והיא נפלה לדיכאון קשה. בתקופה זו, ב-1998, יצר עמה קשר טראמפ והציע לה לבוא לניו יורק על חשבונו. היא הסכימה ואף החלה לצאת עמו. לשאלת העיתונאי מדוע יצאה עם האיש שאותו האשימה בתקיפה מינית ענתה כי הייתה מפוחדת. "חשבתי, מה אעשה עכשיו", אמרה. "כשהוא התקשר חשבתי שאולי אתן לאיש העשיר הזדמנות".

ממטה קמפיין טראמפ לא נמסרה תגובה לטענות שהושמעו בידיעה. אך טראמפ אמר בעבר כי "ג'יל הארט הייתה אובסיסיבית עליי, והייתה עושה הכול כדי להיכנס למכנסיי". הוא דחה את הטענות להטרדה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully