וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טראמפ יכול לתפוס לי ב...": הנשים שתומכות בדונלד טראמפ

למרות הפרשות הסקסיסטיות שבהן הסתבך המועמד הרפובליקני, יש לא מעט נשים שטראמפ יכול לסמוך על קולן בבחירות. "עייפה ממושחתים", כתבה אחת מתומכותיו. אחרת העבירה את המסר על חולצתה: "דבר אליי מלוכלך"

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: דיווח על עדויות הנשים שטוענות כי טראמפ הטריד אותן מינית)

המתמודד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אמר לא מעט דברים פוגעניים כלפי נשים, ובימים האחרונים עוד ועוד נשים מתלוננות על כך שהטריד אותן מינית. בעקבות כל אלה, ניתן היה לצפות לנטישה המונית - לכל הפחות של קהל הבוחרות, אך מסבר שיש לא מעט נשים שטראמפ יכול לסמוך עליהן, שיתנו עבורו את קולן בקלפי.

כמה נשים תומכות טראמפ החליטו לצאת אל הציבור ברשתות החברתיות כדי להסביר מדוע הן רוצות שטראמפ, למרות כל הפרסומים האחרונים, יהיה הנשיא הבא. הן כותבות את אשר על ליבן תחת התגית #WomenWhoVoteTrump (נשים מצביעות לטראמפ) - והן מנסות לשכנע מצביעות אפשריות להצביע גם עבור המועמד הרפובליקני על ידי הסברים שונים על טראמפ עצמו וגם על עצמן, בניסיון לשבור את הדעות הקדומות על הנשים שתומכות בו.

עוד על הבחירות לנשיאות ארה"ב:
"נגע באיבר המין שלי": שתי נשים נוספות טוענות שטראמפ תקף אותן מינית
"אכזרי ומפחיד": הנאום של מישל אובמה נגד טראמפ מכה גלים
רק לא טראמפ: אפרו-אמריקנים מעדיפים מנהיג ב-KKK

נשים לובשות חולצות בוטות לאות תמיכה בדונלד טראמפ, אוקטובר 2016. טוויטר, אתר רשמי
"היי טראמפ, דבר אליי מלוכלך". תומכת המועמד הרפובליקני בעצרת בחירות/אתר רשמי, טוויטר

"אנו רוצות עתיד בטוח יותר עבור ילדינו, גבולות בטוחים, תעסוקה וביטחון כלכלי", כתבה אחת התומכות. אחרת אמרה שהיא "עייפה מפוליטיקאים מושחתים, מהאליטה של וושינגטון, מידוענים שאומרים לנו עבור מי להצביע". הרבה מהנשים שתומכות בטראמפ כתבו מעט פרטים על עצמן וציינו שהן גאות לתמוך במועמד הרפובליקני.

במקביל לתמיכה ברשתות החברתיות, כמה נשים החליטו להביע את תמיכתן בעולם שמחוץ לאינטרנט, ואף החליטו לנצל את אמירותיו הסקסיסטיות של טראמפ דווקא כדי להביע בו תמיכה. כתב העיתון הבריטי "גרדיאן", בן ג'ייקובס, שיתף בחשבון הטוויטר שלו תמונה של אישה שלובשת חולצה עליה נכתב "טראמפ יכול לתפוס לי את ה...", עם חץ המצביע על אזור חלציה. העיתונאי ראיין פארקר מ"הוליווד ריפורטר" פרסם תמונה מכנס בחירות של מטה טראמפ שנערך בסינסינטי, ובה נראית אישה בקהל עם חולצה שעליה כתוב "היי טראמפ, דבר אליי מלוכלך!".

לאחר שארבע נשים טענו שטראמפ תקף אותן מינית, שתי נשים נוספות סיפרו אתמול כי עברו חוויה דומה. קריסטין אנדרסון, בת 46 המתגוררת בקליפורניה, סיפרה ל"וושינגטון פוסט" כי בשנות ה-90 המוקדמות, כאשר הייתה בשנות ה-20 לחייה, איל הנדל"ן ישב לידה על ספה במועדון בניו יורק, ובזמן שהיא שוחחה עם חברתה הוא הכניס אצבעות מתחת לחצאיתה ולתחתוניה, ונגע באיבר מינה. בהמשך, סאמר זרבוס, אחת המתמודדות בתכנית הריאליטי "המתחמה", טענה כי המיליארדר נישק אותה על שפתיה בשנת 2007.

טראמפ הגיב להאשמות בעצרת תמיכה בשרלוט שבצפון קרוליינה. "אני הקורבן של אחד ממסעות ההכפשה הגדולים ביותר בהיסטוריה של מדינתנו", אמר. כמה שעות לפני כן, בעצרת בעיר גרינסבורו שבמדינה, ושב טראמפ ואמר כי הנשים שהאשימו אותו בהטרדה מינית בודות את הסיפור. הוא התייחס להאשמותיה של כתבת מגזין "פיפל" לשעבר, נטשה סטוינוף, שטענה כי הוא נישק אותה על שפתיה ב-2005, ואמר: "כשאתם מסתכלים על האישה הנוראית מאתמול בלילה, אתם אומרים 'לא נראה לי'". על הטענות של אנדרסון אמר טראמפ: "רק עכשיו שמעתי את הטענה הזו, זה לא ייאמן. מחקר פשוט היה מראה שהטענות האלה שקריות. חלק עושות את זה בשביל קצת תהילה, זו תרמית. חלק עושות את זה בשביל כסף, מי יודע".

הוא אף האשים את המיליארדר המקסיקני קרלוס סלים, אחד מבעלי "הניו יורק טיימס" שבו פורסמו טענותיהן של שתי נשים, בכך שהוא מנסה לגרום ליריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון להיבחר. "הם לא עיתונאים", אמר טראמפ על כתבי העיתון. "הם לוביסטים של של קרלוס סלים וחברות זרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully