וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "קלינטון צריכה לעבור בדיקת סמים לפני העימות הבא"

באירוע בחירות בניו המפשייר על הכחשותיו, ותקף את יריבתו הדמוקרטית בטענה שהיא הייתה תחת השפעת ממריצים לפני העימות: "אני לא יודע מה נסגר איתה". אישה נוספת טענה כי טראמפ הטריד אותה וסיפרה כי ניסה לנשק אותה בכוח. "הדפתי אותו והוא אמר 'נו, באמת' ומשך אותי אליו"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, תקף אתמול (שבת) את יריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון בטענה כי לפני העימות האחרון בין השניים היא הייתה תחת השפעת סמים ממריצים. לדבריו, תפקודה בעימות עומד בסתירה לחקירותיה בבולשת הפדרלית, שבהן טענה פעמים רבות כי אינה זוכרת פרטים מסוימים בנוגע לפרשת המיילים.

"למה שלא נעשה את זה? אנחנו צריכים לעבור בדיקת סמים לפני", אמר. "אני לא יודע מה נסגר איתה, אבל בתחילת הדיון האחרון היא הייתה נלהבת במיוחד – ובסופו היא הייתה 'אוי, קחו אותי למטה'", חיקה אותה, "ובקושי הצליחה להגיע למכונית שלה".

לקריאה נוספת:
"טראמפ יכול לתפוס לי ב...": הנשים שתומכות בדונלד טראמפ
"נגע באיבר המין שלי": שתי נשים נוספות טוענות שטראמפ תקף אותן מינית
"אכזרי ומפחיד": הנאום של מישל אובמה נגד טראמפ מכה גלים

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעצרת בחירות בניו המפשייר. 15 באוקטובר 2016. AP
טראמפ באירוע הבחירות בניו המפשייר, אתמול/AP
המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעצרת תמיכה בניו המפשייר. 15 באוקטובר 2016. רויטרס
תומכי טראמפ בניו המפשייר, אתמול/רויטרס

כמו כן, התייחס טראמפ לטענות של שני נשים נוספות שאמרו אתמול כי הוא תקף אותן מינית והבהיר כי הן "שקרניות". היום אישה נוספת טענה כי טראמפ הטריד אותה מינית וניסה לנשק אותה לפני 20 שנה. קתי הלר, בת 63, סיפר ל"גארדיאן" כי איל הנדל"ן תפס אותה וניסה לנשק אותה כשהייתה באירוע לציון יום האם באחוזת מאר-אה-לאגו, ששייכת לו. "הוא לקח את היד שלי, משך אותי וניסה להגיע לשפתיים שלי", סיפרה. לדבריה, היא נשענה לאחור וכמעט נפלה. "ואז הוא אמר לי 'נו, באמת'. הוא היה חזק, תפס אותי ואז ניסה להגיע לפה ולשפתיים שלי".

בשלב זה, סיפר כי הסיטה את ראשה ולכן טראמפ נישק אותה בזווית הפה. "הוא החזיק אותי שם קצת יותר מדי ואז הוא פשוט הלך", סיפרה. לדבריה, היא הייתה "כועסת ורועדת" בעקבות התקרית. "הוא לא יכול היה להאמין שאישה תוותר על ההזדמנות", אמרה.

קריסטין אנדרסון, בת 46 המתגוררת בקליפורניה, סיפרה אמש ל"וושינגטון פוסט" כי בשנות ה-90 המוקדמות, כאשר הייתה בשנות ה-20 לחייה, איל הנדל"ן ישב לידה על ספה במועדון בניו יורק, ובזמן שהיא שוחחה עם חברתה הוא הכניס אצבעות מתחת לחצאיתה ולתחתוניה, ונגע באיבר מינה. בהמשך, סאמר זרבוס, אחת המתמודדות בתכנית הריאליטי "המתחמה", טענה כי המיליארדר נישק אותה על שפתיה בשנת 2007.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעצרת תמיכה בניו המפשייר. 15 באוקטובר 2016. רויטרס
"קלינטון בקושי הצליחה להגיע למכונית שלה". טראמפ, אתמול/רויטרס
סאמר זרבוס, מועמדת לשעבר בתכנית הריאליטי "המתמחה" שטענה כי המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ הטריד אותה מינית, אוקטובר 2016. רויטרס
זרבוס במסיבת העיתונאים שכינסה/רויטרס

טראמפ הגיב להאשמות בעצרת תמיכה אתמול בשרלוט שבצפון קרוליינה. "אני הקורבן של אחד ממסעות ההכפשה הגדולים ביותר בהיסטוריה של מדינתנו", אמר. כמה שעות לפני כן, בעצרת בעיר גרינסבורו שבמדינה, ושב טראמפ ואמר כי הנשים שהאשימו אותו בהטרדה מינית בודות את הסיפור. הוא התייחס להאשמותיה של כתבת מגזין "פיפל" לשעבר, נטשה סטוינוף, שטענה כי הוא נישק אותה על שפתיה ב-2005, ואמר: "כשאתם מסתכלים על האישה הנוראית מאתמול בלילה, אתם אומרים 'לא נראה לי'".

על הטענות של אנדרסון אמר טראמפ: "רק עכשיו שמעתי את הטענה הזו, זה לא ייאמן. מחקר פשוט היה מראה שהטענות האלה שקריות. חלק עושות את זה בשביל קצת תהילה, זו תרמית. חלק עושות את זה בשביל כסף, מי יודע".

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully