וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלוננת נוספת נגד טראמפ: "הציע עשרת אלפים דולר בשביל לילה איתו"

23.10.2016 / 7:05

ג'סיקה דרייק, שחקנית פורנו בת 42, סיפרה במסיבת עיתונאים כי המועמד הרפובליקני לנשיאות ניסה לנשק אותה על שפתיה בכוח ב-2006. היא האישה ה-11 שטוענת כי הוטרדה בידי המיליארדר. מטה טראמפ: "סיפור מגוחך ואינו נכון"

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

אישה נוספת העלתה הלילה (ראשון) טענות כי הוטרדה מינית בידי המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ. ג'סיקה דרייק, שחקנית בסרטים פורנוגרפיים בת 42, טענה במסיבת עיתונאים שערכה הלילה כי בעת שעבדה במגרש גולף באגם טאהו בשנת 2006 ניגש אליה טראמפ, ביקש ממנה את מספר הטלפון שלה והזמין אותה לסוויטה שבה שהה. דרייק חשפה במהלך מסיבת העיתונאים תצלום משותף שלה ושל טראמפ מהמפגש עמו.

לדבריה, היא נתנה לו את המספר שלה, אך חשה שלא בנוח לבוא לבדה לחדרו במלון והגיעה יחד עם חברות. "כשנכנסנו לחדר הוא חיבק כל אחת מאיתנו בחוזקה וניסה לנשק אותנו על השפתיים מבלי שביקש את רשותנו", הוסיפה דרייק. היא סיפרה שעזבה את המקום כעבור כחצי שעה ובהמשך התקשר אליה טראמפ והציע לה 10,000 דולרים כדי שתבוא לחדרו במלון לבדה. דרייק היא האישה ה-11 במספר המעלה נגד המועמד הרפובליקני טענות על הטרדה מינית.

לקריאה נוספת:
טראמפ: "ה-FBI ומשרד המשפטים מחפים על פשעי קלינטון"
לראשונה מתחילת המרוץ: טראמפ תוקף ישירות את מישל אובמה
קלינטון: עמדת טראמפ על תוצאות הבחירות מאיימת על הדמוקרטיה

מתלוננת נוספת נגד טראמפ האשימה אותו שהציע לה כסף תמורת לילה במלון, 23 באוקטובר 2016. רויטרס, רויטרס
ג'סיקה דרייק מציגה תצלום שלה ושל טראמפ משנת 2006, הלילה/רויטרס, רויטרס

בתגובה לטענותיה של דרייק פרסם הלילה מטה הבחירות של טראמפ הכחשה גורפת. "הסיפור הזה אינו נכון לחלוטין ומגוחך", נמסר. טראמפ הכחיש כי הכיר את דרייק בעבר והוסיף כי הסיפור הוא "ניסיון נוסף מצד הקמפיין של הילרי קלינטון להשמיץ מועמד שמוביל כיום בשלושה סקרים שונים".

אמש, בנאום בחירות במדינת פנסילבניה, איים טראמפ כי יתבע את המתלוננות נגדו. "כל אישה שטענה כאלה דברים, שיקרה כדי לפגוע בקמפיין שלי. תביעה תוגש נגד כולן אחרי הבחירות", אמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מתלוננת נוספת נגד טראמפ האשימה אותו שהציע לה כסף תמורת לילה במלון, 23 באוקטובר 2016. רויטרס, רויטרס
דרייק לצד פרקליטתה, גלוריה אלרד במסיבת העיתונאים, הלילה/רויטרס, רויטרס

מאז שפורסמה ההקלטה מ-2005 שבה נשמע טראמפ מתרברב על יחסו הבוטה לנשים, האשימו 11 נשים שפגשו במועמד בשלב זה או אחר בקריירה שלו כי הטריד אותן מינית ואף תקף אותן. טראמפ הכחיש את כל טענות הנשים נגדו. בנוסף לכך, הוא התנצל על האמירות שנשמעו בהקלטה, וטען כי מדובר היה ב"שיחת חדר הלבשה" וטען כי לא התנהג בפועל כפי שתיאר.

את דרייק מייצגת עורכת הדין גלוריה אלרד, שמשמשת גם כנציגתן של שתי מתלוננות נוספות נגד המועמד. בהודעה שפרסמה הלילה מסרה אלרד: "מר טראמפ, היום דיברת בגטיסבורג, שם פטריוטים רבים נלחמו ונהרגו. אתה ביזית את הקרבתם בכך שאיימת על נשים, אימהות ובנות שהעלו טענות נגדך".

בהקשר למעורבותה של אלרד בייצוג המתלוננת העשירית, נמסר ממטה טראמפ ביום חמישי האחרון: "הפעילה הפוליטית המפוקפקת במתקפה מתואמת רודפת פרסום נוספת שמקורה בקמפיין קלינטון. דבר לא יעצור אותה מלבזות את טראמפ".

(עדכון ראשון: 6:15)

העימות השלישי והאחרון בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, לאס וגאס, אוקטובר 2016. רויטרס
איים לתבוע את המתלוננות נגדו. טראמפ, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully