וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "טראמפ אירח מסיבות מין וסמים עם נערות במלון שלו"

בדיילי ביסט ציטטו צלם ודוגמן שהשתתפו במסיבות שהתקיימו בשנות ה-90 בפלאזה שבניו יורק. לטענתם, חלק מהמשתתפות היו בנות 15. "טראמפ הלך מחדר לחדר, היה שם הרבה סקס"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

המועמד הרפובליקני לנשיאות דונלד טראמפ אירח מסיבות מין וסמים עם נערות צעירות במלון שבבעלותו בניו יורק - כך דיווח הלילה (שלישי) האתר "דיילי ביסט", שהסתמך על עדותם של צלם ושל דוגמן שהשתתפו במסיבות הללו. הם סיפרו כי חלק מהנערות היו בנות 15 וכי הבטיחו להן תמורה אם הן יגיעו לאותן מסיבות שנערכו בסוויטות במלון פלאזה. הם סיפרו כי המיליארדר קיים בעצמו יחסי מין עם הנשים שהיו באותן מסיבות. מהקמפיין של המועמד הרפובליקני לא נמסרה תגובה.

לפי הצלם, "טראמפ הלך מחדר לחדר". הוא הוסיף כי "הייתי במסיבה בעצמי. היו שם בחורים עם נערות צעירות, סקס, הרבה סקס, הרבה קוקאין. עם זאת, הוא סיפר כי אסור היה לעשן באותן מסיבות. "טראמפ לא אישר סיגריות". לדבריו, לדוגמניות הצעירות נאמר כי "אתן תפגשו גברים עשירים שיעזרו לכן. זאת הייתה רשת, אבל בהיקף הזוי ומוזר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהקמפיין לא נמסרה תגובה. טראמפ בסרטון שבו התבטא בבוטות נגד נשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצלם הוסיף כי לבנות שהיו במסיבות "לא היה מושג מה קורה. כל הזמן הייתה דרמה משום שהגברים השליכו כסף וסמים עליהן כדי לשמור אותן בעניינים. זה היה מבוסס על כוח ועל שליטה בבנות שלא יכלו להתנגד. אף אחת לא רצה להתקשר הביתה ולהגיד 'עזרו לי'". לדבריו, "זאת קהילה קטנה. הם החליפו מידע, הזינו אחד את השני. טראמפ נכנס ויצא. הוא שוטט עם כמה נערות. הוא הזדיין כמו משוגע. טראמפ היה בלב העניין. הוא אהב את תשומת הלב ובפרטי הוא היה חיה מזוינת".

אנדי לוצ'סי, דוגמן שנכח במסיבות של טראמפ, אמר כי הוא "מכבד אותו וכי הוא לא רוצה שיסתבך בצרות". הוא אמר כי "היה שם קוקאין בסביבה. מעולם לא ראיתי אותו עושה זאת. דונלד טראמפ לא עושה קוקאין. הוא שולט בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully