וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד נגד טראמפ: "הכוכב" של המועמד הרפובליקני הושחת

אדם הלבוש בבגדי עובד עיריית לוס אנג'לס פגע במרצפת ואמר: "רציתי להעמיד אותה למכירה פומבית ולתרום את הכסף לנשים שהטריד". טראמפ שיבח את מקורבו, שאמר למגישת רשת פוקס מייגן קלי כי היא "מתלהבת מסקס". עדכונים שוטפים

הכוכב של דונלד טראמפ בשדרת הכוכבים בהוליווד, לוס אנג'לס, שהושחת שבועים לפני הבחירות. טוויטר, צילום מסך
מרצפת הכוכב עם שמו של דונלד טראמפ, היום/צילום מסך, טוויטר

20:00 המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ שיבח את ניוט גינגריץ' על דבריו בריאיון עם מגישת רשת "פוקס" מייגן קלי, שבהם טען כי היא "מתלהבת מסקס", ואמר כי היה זה "ריאיון מדהים". "ברכותיי, זה היה ריאיון מדהים. אנחנו לא משחקים משחקים ניוט", אמר איל הנדל"ן. דבריו של גינגריץ, יו"ר בית הנבחרים לשעבר ומקורבו של טראמפ, הגיעו אחרי שקלי שאלה אותו לגבי טענותיהן של נשים רבות ולפיהן טראמפ הטריד אותן מינית.

טראמפ אמר את הדברים באירוע חניכת המלון שבבעלותו בוושינגטון הבירה. רבים במפלגה ביקרו את טראמפ על כך שהוא נוכח באירוע פרטי שבועיים לפני הבחירות, אך הוא דחה את הביקורת ואמר כי הוא היה צריך להיות שם למען משפחתו. הוא ציין כי היכולת שלו לסיים את בניית המלון בעלות הנמוכה מההערכות ולפני מועד הסיום המתוכנן מצביעה על כך שהוא יוכל "להחיות את הממשל המפורק".

17:00 מרצפת הכוכב עם שמו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בשדרת הכוכבים של הוליווד הושחתה – כך מדווחים כלי תקשורת בארצות הברית. לפי הדיווחים, אדם הלבוש כעובד עיריית לוס אנג'לס בשם ג'יימי אוטיס שבר את המרצפת בשעה 06:00 בבוקר (שעון מקומי). בריאיון לאתר האינטרנט "דדליין" אמר אוטיס כי רצה להסיר את המרצפת לחלוטין ולהעמיד אותה למכירה פומבית, כדי לגייס כספים לנשים שטענו כי איל הנדל"ן הטריד אותן מינית.

טראמפ במפגש עם עובדי מרכז הגולף שבבעלותו במיאמי, פלורידה, 25 באוקטובר 2016. רויטרס
מתחזק במדינה. טראמפ ותומכיו במיאמי, פלורידה, אתמול/רויטרס

12:00 סקר של בלומברג מראה כי דונלד טראמפ מוביל בפער קטן על הילרי קלינטון במדינת המפתח פלורידה. לפי הסקר, למיליארדר יש 45% לעומת 43% של יריבתו. במרוץ דו-ראשי, הפער מצטמצם ב-1%.

4:46 ניוט גינגריץ', יו"ר בית הנבחרים לשעבר ומקורבו של דונלד טראמפ, תוקף את המגישה של רשת פוקס מייגן קלי וטוען בריאיון כי היא "מתלהבת מסקס". זאת אחרי שהיא שאלה אותו לגבי טענותיהן של נשים רבות ולפיהן טראמפ הטריד אותן מינית. בתגובה השיבה לו המגישה, שהותקפה בעבר על ידי טראמפ, כי "המגננה שלך מדברת בעד עצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully