וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ יורד בסקרים בטקסס - וטוען לזיופים: "מה קורה שם?"

המועמד הרפובליקני טוען כי הוא קיבל דיווחים רבים על אי-סדרים בהצבעה המוקדמת במדינה הדרומית. סקר מראה כי הוא מוביל רק ב-3% על קלינטון. פוטין: הטענות כי אנו מתערבים בבחירות - היסטריה. עדכונים שוטפים

עריכה: ורד לידני

17:10 נשיא רוסיה ולדימיר פוטין דוחה את הטענות של הממשל האמריקני ולפיהן מוסקבה מתערבת בבחירות בארצות הברית. פוטין, שנושא דברים בכנס בעיר סוצ'י, אומר כי מדובר "בהיסטריה". סוכנויות המודיעין בארצות הברית מאשימות את הקרמלין בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות ובמפלגה הדמוקרטית אומרים כי הוא מנסה להכתיר את דונלד טראמפ הרפובליקני.

16:01 המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ טוען כי הוא מקבל דיווחים על אי-סדרים בבחירות המקדימות בטקסס. "אנשים לא שמחים. תורים גדולים. מה הולך שם?", נכתב בחשבון הטוויטר שלו. בסקר שמפרסם טקסס טריביון עולה כי היתרון שלו על הילרי קלינטון הוא 3% בלבד.

דונלד טראמפ, המועמד לנשיאות ארצות הברית. קרוליינה הצפונית, 26 באוקטובר 2016. רויטרס
מפגר במדינות מפתח. טראמפ/רויטרס

16:20 סקר של ניו יורק טיימס מראה כי הילרי קלינטון מובילה ב-7% על דונלד טראמפ במדינת המפתח פנסילבניה. לפי הסקר, למועמדת הדמוקרטית יש 46%, ואילו למיליארדר הרפובליקני 39% בלבד.

15:15 לפי סקר של אוניברסיטת צפון פלורידה, הילרי קלינטון מחזיקה ביתרון של 4% על פניו של יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ. מהסקר עולה כי לקלינטון 43%, לעומת 39% של טראמפ. המיליארדר הרפובליקני זקוק לניצחון במדינה המתנדנדת, שבה הוא הופיע בשורת עצרות בחירות בימים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

07:00 סקר חדש של סוכנות הידיעות אי-פי מעלה כי המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון מובילה על יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ ב-14%. לפי הסקר, שרת החוץ לשעבר זוכה ב-51% תמיכה, בעוד איל הנדל"ן זוכה ב-37%. כמו כן, המועמד הליברטריאני זוכה בסקר ל-6% ומועמדת מפלגת הירוקים ג'יל סטיין ל-2%.

הסקר אף בחן את התמיכה שלה זוכים המועמדים במפלגתם. בעוד 90% מהנשאלים המזהים עצמם כדמוקרטים אמרו כי יצביעו לקלינטון, רק 79% מאלה המגדירים עצמם רפובליקנים אמרו כי יצביעו לטראמפ.

05:00 דונלד טראמפ תקף את בכירי הצבא האמריקני בנוגע למבצע לכיבוש מוסול מידי "המדינה האסלאמית" (דאעש) בעיראק. לדבריו, "כשזה נוגע לקרב על מוסול, אני יכול ללמד את המומחים הצבאיים כמה דברים. למה אנחנו לא יכולים לנצח עכשיו ולדבר אחר כך?". צבא עיראק בגיבוי ארצות הברית החל במבצע לכיבוש העיר, הנחשבת למעוז דאעש בעיראק, לפני עשרה ימים

המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון בעימות הנשיאותי האחרון בלאס וגאס. 20 באוקטובר 2016. AP
זוכה ב-51% תמיכה. קלינטון/AP

02:00 סקר חדש שערכה סוכנות הידיעות רויטרס מעלה כי יותר רפובליקנים צופים שקלינטון תזכה בבחירות לנשיאות, מאשר שמועמד מפלגתם ינצח. לפי הסקר, 41% מהנשאלים המגדירים את עצמם רפובליקנים סבורים כי קלינטון תביס את טראמפ, בעוד 40% חושבים שטראמפ ינצח.

01:00 אירוע התמיכה בהילרי קלינטון בליל הבחירות יתקיים באולם במנהטן שבניו יורק שבו תקרת זכוכית גבוהה – כך עולה ממייל שנשלח ממטה הקמפיין של המועמדת לגורמים בגבעת הקפיטול. האירוע, שבמהלכו תנאם קלינטון עם היוודע התוצאות, ייערך שבמרכז ג'ייקוב ג'ביץ במערב הרובע. המקום מסמל את "תקרת הזכוכית" שתשבור קלינטון במידה שתהיה האישה הראשונה שנבחרת לנשיאות.

האולם במנהטן שבניו יורק בעת תקרת הזכוכית שבו ייערך אירוע התמיכה בהילרי קלינטון בליל הבחירות 2016. טוויטר, צילום מסך
תקרת המרכז במנהטן שבו ייערך אירוע הבחירות של קלינטון/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully