וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס פינלנד לשעבר: טראמפ אחז לי בישבן לפני תחרות בניו יורק

ניני לאקסונן אמרה לעיתון מקומי כי המועמד הרפובליקני תקף אותה מינית לפני עשר שנים, אז הייתה בארה"ב לרגל מיס עולם. "הוא נעמד לצדי ואז תפס אותי, נגעלתי". לדבריה, "סיפרו לי כי הוא חיבב אותי כי אני דומה למלניה:

עריכת וידאו: ניר חן

מיס פינלנד לשעבר טוענת בריאיון שפורסם היום (חמישי) בארצה כי המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ תקף אותה מינית ב-2006, אז לדבריה הוא "אחז בישבנה". ניני לאקסונן היא האישה ה-12 שמספרת כי המיליארדר הטריד אותה, טענות שהוא מכחיש בתוקף. הוא הבטיח אף "לתבוע כל אחת מהן" אם ייבחר לנשיאות בבחירות בחודש הבא.

האירוע שאותו תיארה לאקסונן לעיתון "אילטה-סנומאט" התרחש ביולי 2006 בניו יורק. אז היא ייצגה את ארצה בתחרות מיס עולם. לדבריה, לפני שהופיעה בתכנית האירוח של דייוויד לטרמן לצד טראמפ ומתחרות אחרות, "הוא נעמד לצדי ופתאום הוא תפס את הישבן שלי. הוא באמת תפס את הישבן שלי. אני לא חושבת שמישהו ראה, אבל התכווצתי וחשבתי: 'מה קורה?".

היא סיפרה כי היא השתתפה בכמה מסיבות בית עם מתמודדות אחרות ועם אשתו של המיליארדר, מלניה טראמפ. "סיפרו לי כי טראמפ חיבב אותי מאחר שהייתי דומה למלניה הצעירה. נגעלתי", אמרה מיס פינלנד לשעבר בריאיון שהתקיים כחלק משיחות שמקיים העיתון עם נשים במדינה שנפגשו בעבר עם המיליארדר הרפובליקני.

לקריאה נוספת בנושא
מתלוננת נוספת נגד טראמפ: "הציע עשרת אלפים דולר בשביל לילה איתו"
טראמפ על הטענות להטרדות מיניות: "המצאה מוחלטת, זה לא קרה"

דונלד טראמפ ומיס פינלנד לשעבר (שנייה משמאל) בניו יורק, 2006. iltasanomat, צילום מסך
"התכווצתי". טראמפ, מיס פינלנד/צילום מסך, iltasanomat

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully