וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף סרטון שבו טראמפ נראה משפיל ומנשק אישה בכוח מול אלפי צופים

בסרטון מ-2011, שחשף ה"האפינגטון פוסט", מדבר טראמפ באירוע באוסטרליה ומתייחס לכך שמלכת יופי לשעבר לא הציגה אותו. הוא קורא לה לבמה, עולב בה כנקמה מול האלפים שבקהל ובסוף "נאומו" מנשקה בניגוד לרצונה

ה"האפינגטון פוסט" חשף הלילה (שבת) סרטון מ-2011 שבו נראה המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, משפיל מלכת יופי לשעבר ומנשק אותה על הבמה בניגוד לרצונה, מול אלפי צופים באירוע באוסטרליה. זאת משום שלא הציגה אותו מול הקהל ורצה להתנקם בה.

"תתנקם באנשים. אם הם דופקים אותך, תדפוק אותם חזק פי עשר, אני באמת מאמין בזה", אומר טראמפ בפתח דבריו. בהמשך הוא מזמין את ג'ניפר הוקינס, מיס יוניברס של 2004, לבמה. הוקינס מתנצלת וטוענת כי מדובר ב"קצר בתקשורת" שבגללו לא נכחה כדי להציגו.

"עמדתי לומר שג'ניפר היא בחורה יפהפייה מבחוץ, אבל לא חכמה במיוחד", אומר טראמפ. הקהל צוחק, והוא מבהיר: "זה לא היה נכון, אבל הייתי אומר את זה בכל מקרה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: "צריך לבטל את הבחירות ולהכריז עלי כמנצח"
מישל אובמה הופיעה עם קלינטון: "אלו בחירות חסרות תקדים"
טראמפ יורד בסקרים בטקסס - וטוען לזיופים: "מה קורה שם?"

טראמפ מנשק בכוח זוכת תחרות יופי באירוע באוסטרליה ב-2011. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
טראמפ מנשק את מלכת היופי על הבמה, על אף שהיא שמה את ידה ביניהם במחאה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בהמשך אומר שהוקינס, תושבת אוסטרליה, "אבל היא באה (Came, גם "גמרה") הערב", מספר פעמים. לקול צחוק הקהל הוא מוסיף: "את רואה, יש להם את אותו מוח מלוכלך גם באוסטרליה". לקראת סוף דבריו מושך טראמפ את הוקינס אליו ומנסה לנשקה, היא מתנגדת ושמה את ידה לחציצה ביניהם, אך הוא מנשקה על הלחי בכל מקרה.

מאז שפורסמה ההקלטה מ-2005 שבה נשמע טראמפ מתרברב על יחסו הבוטה לנשים, האשימו 11 נשים שפגשו במועמד בשלב זה או אחר בקריירה שלו כי הטריד אותן מינית ואף תקף אותן.

טראמפ הכחיש את כל טענות הנשים נגדו. בנוסף לכך, הוא התנצל על האמירות שנשמעו בהקלטה, וטען כי מדובר היה ב"שיחת חדר הלבשה" וטען כי לא התנהג בפועל כפי שתיאר. בהמשך איים כי יתבע נשים שטענו כי הטריד אותן מינית אחרי הבחירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דונלד טראמפ נואם בכנס בחירות בניו המפשייר, אוקטובר 2016. רויטרס
11 נשים האשימו אותו כי הטריד אותן. הוא איים שיתבע. טראמפ, אתמול בניו המפשייר/רויטרס

המתלוננת האחרונה שנחשפה, ג'סיקה דרייק, סיפרה במסיבת עיתונאים בתחילת השבוע כי טראמפ הציע לה עשרת אלפים דולר בשביל לילה איתו ב-2006. במטרה טראמפ הכחישו את דבריה של דרייק, שחקנית בסרטים פורנוגרפיים בת 42, וטענו כי "הסיפור הזה אינו נכון לחלוטין ומגוחך".

"זהו ניסיון נוסף מצד הקמפיין של הילרי קלינטון להשמיץ מועמד שמוביל כיום בשלושה סקרים שונים", הוסיף טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully