וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ ניצח בפלורידה, ביידן לקח את אריזונה; מדינות המפתח טרם הוכרעו

עודכן לאחרונה: 4.11.2020 / 15:36

פרסום התוצאות הסופיות עשוי להתארך, ובינתיים המועמד הדמוקרטי מוביל עם 238 מתוך 270 האלקטורים הדרושים. פער קטן בוויסקונסין, מישיגן ופנסילבניה

דונלד טראמפ, ג'ו ביידן 4 בנובמר 2020. רויטרס
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן 4 בנובמר 2020/רויטרס
  • 11:55/בספירת 89% מהקולות - ביידן מוביל בוויסקונסין בפער זעיר

    במדינת המפתח ויסקונין, שם נספרו 89% מהקולות עד כה, המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן מוביל בשלוש עשיריות האחוז (0.3%) עם 49.3% מקולות המצביעים, לעומת יריבו טראמפ שגרף 49% מהקולות, במה שמסתמן כאחד הקרבות הצמודים במירוץ.

  • 13:08/דיווח: נבאדה לא תחדש את ספירת הקולות עד מחר

    מדינת נבאדה שבארצות ברית לא תחדש את ספירת הקולות עד מחר - כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס. על פי הדיווח האחרון מהמדינה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן בשוויון במדינה.

  • 11:02/קמפיין ביידן: אם טראמפ יפנה לביהמ"ש, יש לנו סוללת עו"ד

    הקמפיין של המועמד הדמוקרטי, ג'ו ביידן, מסר כי אם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יפנה לבית המשפט העליון בקשר להצבעות בבחירות, הם יציבו מולו סוללת עורכי דין שיתנגדו לכך. "אם טראמפ הולך לבית המשפט כדי למנוע הטלת הצבעות נכונה, הדמוקרטים יהיו בעלי עורכי דין חזקים שיתנגדו למאמץ הזה", נמסר מהקמפיין של ביידן.

  • 10:41/פייסבוק סימנה את הצהרת טראמפ על ניצחונו בבחירות

    פייסבוק תייגה את הפוסטים של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "התוצאות הסופיות עשויות להיות שונות מספירת ההצבעות הראשונית, מכיוון שספירת ההצבעות תימשך ימים או שבועות לאחר סגירת הקלפיות", נרשם בהודעת פייסבוק הצמודה לפוסטים. מוקדם יותר, טראמפ מסר הצהרה לתקשורת בה הכריז על ניצחונו לפני שנגמרה ספירת הקולות.

  • 10:36/ג'ו ביידן ניצח במדינת מיין

    המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן, ניצח במדינת מיין - כך דווח בסוכנות הידיעות אי-פי. לניצחון בבחירות נדרשים לפחות 270 אלקטורים.

  • 09:33/טראמפ: ניצחנו בבחירות האלו, נערער לעליון

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי הוא ניצח בבחירות לנשיאות ארצות הברית, וכי התוצאות הן הונאה. "נפנה לבית המשפט העליון. אני רוצה שיחשיבו את כל הקולות", אמר הנשיא האמריקני בהצהרה מהבית הלבן. עם זאת, התוצאות של כמה מדינות מפתח, ביניהן פנסילבניה, עדיין לא נספרו.

  • 09:26/טראמפ: מתכוננים לחגיגה גדולה, התוצאות מדהימות

    שיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי הוא מתכונן לחגיגה גדולה וכי תוצאות הבחירות היו מדהימות. "קבוצה של אנשים מבקשת להפריע למיליוני מצביעי טראמפ", אמר הנשיא האמריקני בהצהרה מהבית הלבן. הוא הוסיף כי הוא זכה במדינת פנסילבניה בפער עצום, למרות שתוצאות ההצבעה ממדינה זו עדיין לא ידועות.

  • 08:08/ביידן: זה לא תפקידי ולא תפקידו של טראמפ להכריז על המנצח

    דקות ספורות לאחר הציוץ של טראמפ, בו טען כי הדמוקרטים מנסים לגנוב את הבחירות, פרסם ביידן בתגובה כי "אין זה מתפקידי או מתפקידו של טראמפ להכריז מי המנצח של הבחירות האלה. זה תפקיד הבוחר". בציוץ נוסף שפרסם כמה דקות לאחר מכן, שב ביידן על דבריו בדלאוור. "אנחנו מרגישים טוב לגבי המצב שלנו", כתב. "אנחנו מאמינים שאנחנו בדרך לניצחון בבחירות האלו".

  • 07:48/טוויטר סימנה את הציוץ של טראמפ

    טוויטר סימנה את הציוץ של טראמפ בתור פרסום כוזב, לאחר שטען שהוא מוביל "בגדול" וכי יריבו ביידן והמפלגה הדמוקרטית מנסים לגנוב את הבחירות. "הפרסום עשוי להכין תוכן לא מדוייק בקשר לתוצאות הבחירות או הליכים אזרחיים אחרים", נכתב הרשת.

  • 07:47/ביידן: "אנחנו בדרך לניצחון"; טראמפ: "גונבים את הבחירות"

    המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן יצא להצהרה בתקשורת מדלאוור ושידר אופטימיות. "אנחנו בדרך לניצחון", הצהיר. ביידן נזהר שלא להכריז על ניצחון בטרם ייספרו כלל הקולות, אך העריך כי "התמונה נראית טוב כרגע". במקביל להצהרת ביידן, טען הנשיא הרפובליקני כי הדמוקרטים מנסים "לגנוב את הבחירות". בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב טראמפ כי "אנחנו מובילים ובגדול, אבל הם מנסים לגנוב את הבחירות. לעולם לא ניתן להם לעשות זאת". לטענתו, "הצבעות לא יכולות להיספר אחרי שהקלפיות כבר נסגרו".

  • 07:25/טראמפ מנצח במונטנה ואיווה, ביידן במינסוטה

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מנצח במדינות מונטנה ואיווה - כך דווח בסוכנות הידיעות AP. מונטנה מעניקה למועמד הנבחר שלושה אלקטורים, ואיווה שישה. לפי רשת פוקס ניוז, ביידן ניצח במדינת מינסוטה, המעניקה 16 אלקטורים למועמד הנבחר. לניצחון בבחירות נדרשים לפחות 270 אלקטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully