וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן ניצח במישיגן וויסקונסין, היתרון של טראמפ בג'ורג'יה מצטמצם

עודכן לאחרונה: 5.11.2020 / 13:42

המועמד הדמוקרטי מתקרב ל-270 האלקטורים, אחרי שהפך את שתי המדינות של טראמפ מ-2016. המועמד הרפובליקני הכריז ניצחון על פנסילבניה

אנשים עומדים בתור להצביע בבחירות לנשיאות ארה"ב, ויסקונסין, 3 בנובמבר 2020. AP
אנשים עומדים בתור להצביע בבחירות לנשיאות ארה"ב, ויסקונסין, 3 בנובמבר 2020/AP
  • 04:03/הפער של טראמפ בג'ורג'יה ירד לפחות מ-1%

    לאחר ספירת 95% מהקלפיות, הפער בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ליריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן בג'ור'גיה ירד לפחות מ-40 אלף קולות. היתרון של טראמפ עומד כעת על 0.8% בלבד, לאחר שבשעות האחרונות צימק סגן הנשיא לשעבר את הפער בעקביות.

  • 06:10/טראמפ שוקל לנקוט בצעדים משפטיים גם באריזונה ונבאדה

    בקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שוקלים לנקוט בצעדים משפטיים גם באריזונה ובנבאדה, משום שעדיין נספרים שם קולות - כך דיווח ברשת CNN, מפי שני מקורות. הקמפיין של הנשיא כבר פתח בכמה קרבות משפטיים, קרא לספר מחדש בוויסקונסין, ולעצור את ספירת הקולות במישיגן, ג'ורג'יה ופנסילבניה.

  • 05:18/95% מהקולות בצפון קרוליינה: יתרון של 1.4% לטראמפ

    לאחר ספירת 95% מההצבעות בקרוליינה הצפונית, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מחזיק ביתרון קטן על יריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן. 50.1% תמיכה לטראמפ לעומת 48.7% לביידן - כך עולה מנתוני מכון אדיסון.

  • 04:25/ביידן: "בעוד 77 ימים נצטרף שוב להסכם האקלים"

    המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ג'ו ביידן כתב בטוויטר כי "ממשל טראמפ יצא היום רשמית מהסכם האקלים, ובעוד 77 ימים בדיוק ממשל ביידן יצטרף אליו שוב".

  • 04:10/שיא יומי נוסף: כ-99 אלף מקרי קורונה אובחנו ביממת הבחירות

    יותר מ-99 אלף מקרים של נגיף הקורונה אובחנו ביממה האחרונה בארצות הברית. מדובר בשיא מקרים שאובחנו ביממה מפרוץ המגיפה - כך עולה מנתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס. במהלך השבוע האחרון אובחנו בממוצע 86,352 חולים חדשים מדי יום. נתונים אלו מצביעים על עלייה של 45% במספר החולים החדשים ביממה בארצות הברית בשבועיים האחרונים. גם מספר המתים היומי עלה ב-15%, ועומד כעת על 846 מתים מקורונה בממוצע מדי יום.

  • 06:42/CNN: אם טראמפ יפסיד בג'ורג'יה הוא ידרוש ספירה חוזרת

    אם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יפסיד בג'ורג'יה למועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן - הוא ידרוש ספירה חוזרת במדינה - כך דווח ברשת CNN, מפי מקורבים לנשיא. נכון לעכשיו, טראמפ מוביל על ביידן במדינה בכ-33 אלף קולות, כשנותרו עוד כ-90 אלף קולות לספור.

  • 03:35/מזכיר המדינה של מישיגן: התביעה של טראמפ "קלת דעת"

    מזכיר המדינה של מישיגן הודיע שכל הקולות הכשרים במדינה נספרו. הוא תיאר את התביעה שהגיש נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במטרה לעצור את ספירת הקולות כ"קלות דעת". מוקדם יותר דווח ברשת CNN כי המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ג'ו ביידן ניצח גם במדינה זו.

  • 03:14/CNN: ההובלה של טראמפ בג'ורג'יה הצטמצמה ל-47 אלף קולות

    ההובלה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בג'ורג'יה הצטמצמה, בעוד קולות הבוחרים מוסיפים להיספר באטלנטה - כך דווח ברשת CNN. ההובלה של טראמפ הצטמצמה ל-47 אלף קולות. כעת יש לטראמפ 49.9% ולביידן 48.9%.

  • 02:18/קמפיין טראמפ הגיש תביעה כדי לעצור את הספירה בג'ורג'יה

    הקמפיין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיש תביעה בג'ורג'יה, בדרישה להשהות את ספירת הקולות במדינה. זוהי המדינה השלישית שבה טראמפ מבקש לעצור את ספירת הקולות, לאחר שטראמפ הגיש תביעות כדי לעצור את ספירת הקולות גם בפנסילבניה ובמישיגן. מנהל ספירת הקולות במחוז פולטון שבמדינה, אמר כי הם יסיימו את הספירה הלילה.

  • 02:00/קמלה האריס: "חייבים לספור כל אחד מהקולות"

    המועמדת הדמוקרטית לסגנית הנשיא קמלה האריס קראה לתומכי המפלגה לתרום כסף למימון המאבק המשפטי הצפוי על תוצאות הבחירות, וכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "לא משנה מה טראמפ יגיד, אנחנו חייבים לספור כל אחד מהקולות".

  • 01:50/טראמפ: "הנזק ליושרה של הבחירות כבר נעשה"

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקף פעם נוספת את ספירת הקולות בבחירות ופקפק באמינותה. הוא כתב בטוויטר כי "עורכי הדין שלנו ביקשו 'גישה משמעותית', אבל בשביל מה זה טוב? הנזק ליושרה של הבחירות כבר נעשה. על זה צריך לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully