וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בארה"ב: פער של מאות קולות בג'ורג'יה, ביידן מתחזק גם בפנסילבניה

עודכן לאחרונה: 6.11.2020 / 12:19

מספירת 99% מהקולות, במדינת המפתח מפרידות 463 הצבעות בלבד בין הנשיא למועמד הדמוקרטי. הפערים בין השניים הצטמצם גם בפנסילבניה. מוקדם יותר, טען שוב טראמפ כי "גובנים את הבחירות"

הבחריות לנשיאות ארה"ב | ספירות קולות בלוס אנג'לס, קליפורניה 5 בנובמבר 2020.. רויטרס
הבחריות לנשיאות ארה"ב | ספירות קולות בלוס אנג'לס, קליפורניה 5 בנובמבר 2020./רויטרס
  • 04:49/הפער בפנסילבניה הצטמצם לכ-42 אלף קולות

    הפער בין המועמדים במדינת המפתח פנסילבניה הצטמצם לכ-42 אלף קולות לטובת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בספירת 90% מהקולות. עד כה, טראמפ גרף 49.7% מההצבעות במדינה, שתעניק למנצח בה 20 אלקטורים, בעוד המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן קיבל 49.1% מהקולות.

  • 11:02/הפער בין טראמפ לביידן במדינת ג'ורג'יה - רק 463 קולות

    הנשיא דונלד טראמפ מוביל על המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן במדינת ג'ורג'יה רק ב-463 קולות - כך עולה מהעדכון האחרון בספירת הקולות במדינה. על פי העדכון, שני המתמודדים לנשיאות עומדים על 49.4%, זאת לאחר ספירה של 99% מהקולות.

  • 10:15/פנסילבניה: 2 גברים נעצרו בחשד שרצו לתקוף את מרכז הכנסים

    משטרת פילדלפיה עצרה שני גברים שעל פי החשד היו מעורבים בתכנון לתקוף את מרכז הכנסים של פנסילבניה, שם עורכים את ספירת הקולות של המדינה לבחירות לנשיאות. על פי ההערכה, התכנית שלהם הייתה לבצע פיגוע במרכז.

  • 09:56/הפער בין טראמפ לביידן במדינת ג'ורג'יה - רק 665 קולות

    הנשיא דונלד טראמפ מוביל על המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן במדינת ג'ורג'יה רק ב-665 קולות - כך עולה מהעדכון האחרון בספירת הקולות במדינה. על פי העדכון, שני המתמודדים לנשיאות עומדים על 49.4%, זאת לאחר ספירה של 99% מהקולות.

  • 09:26/טראמפ: אני זוכה בקלות בבחירות עם הקולות החוקיים

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי הוא זוכה בקלות בבחירות עם הקולות החוקיים. "המשגיחים לא הורשו, בשום צורה או דרך, לבצע את עבודתם ולכן יש לקבוע כי ההצבעות שהתקבלו בתקופה זו הן בלתי חוקיות", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "בית המשפט העליון צריך להחליט".

  • 07:46/ביידן ממשיך לצמצם את הפער מטראמפ בפנסילבניה

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מוביל רק ב-22,398 קולות בפנסילבניה על המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן - כך עולה מעדכון התוצאות במדינה. על פי העדכון, טראמפ מוביל עם 49.59% וביידן צמוד מאחוריו עם 49.26%.

  • 04:13/ביידן צמצם את הפער מטראמפ בג'ורג'יה ל-2,500 קולות

    המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן צמצם את הפער מטראמפ במדינת המפתח ג'ורג'יה ל-2,500 קולות, בספירת יותר מ-99% מסך ההצבעות במדינה. עם הקטנת ההפרש ביניהם, השתווה שיעור הקולות של שני המועמדים במדינה, עם 94.4% לכל אחד מהם. עדכון זה ממשיך את מגמת התחזקות של ביידן בג'ורג'יה בשעות האחרונות.

  • 03:50/ביידן: "אף אחד לא ייקח מאיתנו את הדמוקרטיה שלנו"

    המועמד הדמוקרטי לנשיאות, ג'ו ביידן, תקף הלילה את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בתגובה לדבריו במסיבת העיתונאים בבית הלבן, שם טען כי ניצח וכי נפל קורבן להונאת בחירות. "אף אחד לא ייקח מאיתנו את הדמוקרטיה שלנו, לא עכשיו, לא לעולם", כתב ביידן בחשבון הטוויטר שלו. "אמריקה עברה יותר מדי, נלחמה יותר מדי קרבות, וסבלה יותר מדי כדי לאפשר לזה לקרות".

  • 03:41/ביידן צמצם את הפער מטראמפ בפנסילבניה לכ-52 אלף קולות

    המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן צמצם את הפער מיריבו טראמפ במדינת המפתח פנסילבניה, שעומד כעת על כ-52 אלף קולות - 0.8%. ניצחון בפנסילבניה יעניק לביידן 20 אלקטורים - יותר ממה שדרוש לו כדי לגרוף את 270 האלקטורים הדרושים לו כדי לנצח במירוץ. במדינה נותרו עוד 250 אלף קולות להשלמת הספירה.

  • 02:44/טראמפ ג'וניור: "אנשים מאבדים אמונה במדינה, זה מפחיד"

    בנו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ג'וניור, הצטרף לטענות של אביו בדבר הונאת בחירות, ואמר כי בכוונתו של הנשיא להיאבק למען שקיפות "בלי קשר לתוצאות". לדבריו, "למעט מאוד אנשים יש אמונה ברפובליקה שלנו, זה מפחיד". בהצהרה שנשא במטה המפלגה הרפובליקנית באטלנטה, תקף טראמפ ג'וניור את המפלגה היריבה. "זה לא יכול להיות דמוקרטיה רק כשמנצחים, זה לא עובד ככה", אמר.

  • 02:18/הפער בין ביידן לטראמפ הצטצמם בג'ורג'יה ובפנסילבניה

    הפער בין המתמודדים במדינות המפתח פנסילבניה וג'ורג'יה הצטמצם שוב לטובת ג'ו ביידן, שהקטין את מספר הקולות הדרושים לו כדי להדביק את יריבו, הנשיא דונלד טראמפ. בג'ורג'יה, בספירת 99% מהקולות, איבד טראמפ עשירית האחוז מן הקולות, ומוביל כעת על יריבו ב-0.1% בלבד (49.4% לעומת 49.3%), בעוד בפנסליבניה, שם נספרו 94% מן הקולות, טראמפ מוביל כעת באחוז אחד (49.9% לעומת 48.9%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully