וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בנבאדה ובג'ורג'יה התרחב; טראמפ: ההליכים המשפטיים רק החלו

עודכן לאחרונה: 7.11.2020 / 9:05

ביידן סירב להכריז על ניצחון, למרות שחיזק את ההובלה במדינות המפתח. בפנסילבניה הקרב נותר צמוד. טראמפ לפני הנאום "שלא יכריז על ניצחון, גם אני יכול"

פעילים בפילדלפיה נושאים שלטים בקריאה לספור כל קול אחרי הבחירות בארצות הברית, 6 בנובמבר 2020. רויטרס
פעילים בפילדלפיה נושאים שלטים בקריאה לספור כל קול אחרי הבחירות בארצות הברית, 6 בנובמבר 2020/רויטרס
  • 05:49/ביידן: המספרים ברורים, אנחנו ננצח בבחירות

    המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ג'ו ביידן פנה לאומה האמריקנית ואמר כי הוא ימתין עם ההכרזה על ניצחון. "אין לנו עדיין את ההכרזה הסופית על ניצחון, אבל המספרים מראים בבירור כי ננצח", אמר והוסיף כי הוא וסגניתו המיועדת קמלה האריס, החלו בפגישות הכנה לקראת הכניסה לבית הלבן.

    לדבריו של ביידן, "אנחנו ננצח בפנסילבניה, אנחנו מנצחים באריזונה ובנבאדה, למעשה הכפלנו את ההובלה בנבאדה". הוא הוסיף כי הניצחון יהיה גדול, וטען שיחצה את ה-300 אלקטורים. בהמשך נאומו, ביידן קרא לאחדות בעם האמריקני, הוא אמר כי המצביעים "הבהירו כי הם רוצים שהארץ תתאחד, ולא תמשיך להתפרק".

  • 06:40/ראש סגל הבית הלבן מארק מדוז אובחן בקורונה

    ראש צוות הבית הלבן מארק מדוז אובחן הבוקר חיובי לנגיף הקורונה. עדיין לא ברור מתי ראש הצוות נבדק והיכן נדבק בנגיף. ראש הצוות הסתובב בימים האחרונים בחברת בכירים בבית הלבן.

  • 05:19/ביידן צפוי לנאום בדלאוור בדקות הקרובות

    המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ג'ו ביידן, צפוי לנאום לאומה האמריקנית בדקות הקרובות. עדיין לא ברור האם ביידן, המוביל לפי ספירת הקולות כעת על יריבו הנשיא דונלד טראמפ, מתכוון להכריז על ניצחון בנאומו.

  • 04:50/התובע הכללי של פנסילבניה: התביעות של טראמפ לא יעצרו את הספירה

    התובע הכללי של פנסליבניה, ג'וש שאפירו, אמר כי הניסיונות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ושל קמפיין הבחירות שלו לעצור את ספירת הקולות במדינה באמצעות העתירות לא יובילו לכך. "או שהם יפסידו, או שהתביעה תידחה", אמר בראיון לרשת התקשורת האמריקנית MSNBC. "היה הרבה רעש אבל לא היה לזה שום השפעה על ספירת הקולות".

  • 04:13/טראמפ מצמצם את הפער באריזונה

    מעדכון ספירת הקולות במדינת אריזונה עולה כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מצמצם את ההפרש בינו ובין יריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן ל-29,861 קולות. המירוץ במדינה צמוד, אך טראמפ לא זכה ל-57.5% מהקולות החדשים שנספרו - כפי שהוא זקוק כדי לעקוף את ביידן במדינת המפתח.

  • 03:12/ביהמ"ש העליון: להפריד את הקולות המוקדמים מהשאר

    בית המשפט העליון בארצות הברית הורה לפנסילבניה להפריד בין הקולות שהתקבלו ביום הבחירות לבין הקולות שהתקבלו לפניהם. זאת, כפי שהנחתה מזכירת המדינה, קתי בוקוואר, מוקדם יותר היום.

  • 01:55/ביידן מגדיל את ההובלה בנבאדה, המירוץ בפנסילבניה נשאר צמוד

    המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן הגדיל את הפער מיריבו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במדינת נבאדה ומוביל עליו ב-22,657 קולות כשנשארו כ-200 אלף קולות לספירה במדינה. לעומת זאת בפנסילבניה, המירוץ נותר צמוד ועומד על 0.3% מהקולות לאחר ספירת 96% מהם. כמו כן, בג'ורג'יה ביידן מוביל ב-4,175 קולות בלבד כשנותרו 50 אלף קולות לספירה.

  • 01:09/טראמפ לביידן: "אל תכריז על ניצחון, ההליכים המשפטיים רק החלו"

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה כי יריבו הדמוקרטי ג'ו ביידן, שמוביל נכון לעכשיו על פי ספירת הקולות, צריך להמנע מלהכריז על ניצחון בבחירות. "לג'ו ביידן כדאי שלא להכריז באופן מוטעה על על זכייתו בנשיאות", כתב הנשיא. "אני יכול להכריז על כך גם. ההליכים המשפטיים רק החלו".

  • 00:11/ביידן מגדיל את הפער מטראמפ בג'ורג'יה ל-4,263 קולות

    לאחר ספירת 99% מהקולות בג'ורג'יה, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן מגדיל את הפער מנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ל-4,263 קולות - כך עולה הלילה (שבת) מנתוני מכון אדיסון. לטראמפ יש 49.3% תמיכה ולביידן 49.4%.

  • 23:50/בית הנבחרים של מישיגן יתכנס מחר לדיון על הבחירות

    דובר בית הנבחרים הרפובליקני של מישיגן, לי צ'טפילד, הודיע כי ועדות הפיקוח של המחוקקים ייפגשו מחר "כדי להתחיל בחקירה בנוגע לבחירות, ולספירת הקולות במדינתנו". הוא ציין כי "זה לא כדי לשנות את התוצאות, אמריקה זקוקה לוודאות ולאחדות".

  • 23:12/ביידן בילה את היום עם המשפחה; ההכנות לנאומו ממשיכות

    בעוד ספירת הקולות נמשכת, ג'ו ביידן והקמפיין שלו עוקבים אחר התוצאות ומקווים לניצחון במדינה שיוביל אותם לבית הלבן. ביידן בילה את היום בביתו עם המשפחה ויועציו הבכירים, צפה בתוצאות וקיבל עדכונים מהקמפיין - כך מסרו מקורביו לרשת CNN.

    במרכז צ'ייס בעיירה ווילמינגטון שבדלאוור, נראו יועצים בכירים בקמפיין בלובי, והצוות עבד במרץ לאורך היום בהכנת הבמה למסיבת העיתונאים הצפויה שלו. ג'יפים ומשאיות עם כיסאות שמוצבים עליהם מוקמו מול הבמה, שבה צפויים לנאום ביידן וסגניתו קמלה האריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully