וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות אהוד מדואר זבל ומפשפשים: 0% מהשחורים תומכים בטראמפ

מסקר חדש עולה כי מאמצי המועמד הרפובליקני לגייס את תמיכת הקהילה האפרו-אמריקנית אינם מצליחים - ורוב המשתתפים ענו כי יעדיפו פשפשים וספאם על פניו. יריבתו הדמוקרטית זכתה ללא פחות מ-91% תמיכה בסקר דומה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

0% מהמצביעים האפרו-אמריקנים מביעים תמיכה במועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ - כך עולה מסקר שפורסם השבוע בארצות ברית. המשתתפים בסקר שערך מכון המחקר PPP, נשאלו סדרת שאלות, ובהן התבקשו לבחור אם מעדיפים את טראמפ על פני פשפשים, דואר זבל או לשבת במושב האמצעי בטיסה.

מנגד, בסקר אחר שנערך מוקדם יותר החודש, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון נהנתה מיתרון מוחץ על טראמפ בקרב האוכלוסייה האפרו-אמריקנית עם 91% תמיכה. לפני כשבועיים ניסה המועמד הרפובליקני לפנות לציבור האפרו-אמריקני וקרא לו לתמוך במועמדותו לנשיאות. "מה יש לכם להפסיד?", שאל בנאום שנשא במישיגן.

עוד בוואלה! NEWS:
הקש האחרון: עוזרתה של קלינטון נפרדה מבעלה בצל פרשות המין
דיווח בארצות הברית: האקרים זרים פרצו למחשבי ועדת הבחירות
טראמפ יחשוף את תכנית ההגירה שלו ברביעי: "נאום משמעותי"

דונלד טראמפ בעצרת בחירות בצפון קרוליינה 6.7.16. רויטרס, רויטרס
"מה יש לכם להפסיד?". טראמפ/רויטרס, רויטרס

"הקהילות האפרו-אמריקניות סובלות תחת השלטון הדמוקרטי. אתם חיים בעוני, בתי הספר שלכם לא טובים, אין לכם עבודה", אמר איל ההון. לדברי טראמפ, אם הוא יישב בחדר הסגלגל בינואר, כעבור ארבע שנים, לכשיעמוד לבחירה מחודשת, 95% מהאוכלוסייה האפרו-אמריקנית תתמוך בו. אולם, מסתמן כי ניסיונותיו לחזר אחרי הקולות השחורים לא הניבו פירות עד כה.

מוקדם יותר השבוע עורר טראמפ שערורייה נוספת ביחסיו עם חברי הקהילה השחורה בארצו, זאת לאחר שספג ביקורת מרבים שטענו כי השתמש ברצח בת דודתו של כוכב ה-NBA דוויין וייד כדי לגייס קולות. בתגובה לרצח נייקי אלדרידג', שנורתה למוות בסוף השבוע בעת שטיילה עם עגלת תינוקה בשיקגו, כתב טראמפ בטוויטר: "בדיוק מה שאמרתי. הקהילה האפרו-אמריקנית תצביע עבור טראמפ", כרמז לכך שממשל בראשותו יפעל נגד הפשיעה בקרב בני הקהילה.

"אתה בנאדם מגעיל", כתב אדם אחד בתגובה לציוץ. אחרים ציינו כי המיליארדר מניו יורק איית לא נכון את שמו הפרטי של שחקן הכדורסל. "אתה לא יכול להעמיד פנים שאכפת לך מהמצב, ולבדוק את האיות של שמו לפני שאתה מנצל את מותה הנורא של בת דודתו?", תהה אחד הגולשים. טראמפ תיקן מאוחר יותר את שגיאת הכתיב, והביע בציוץ מאוחר את תנחומיו על מותה של אלדרידג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully