וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של טראמפ תובעת במיליונים צהובון שטען כי עבדה כנערת ליווי

2.9.2016 / 11:00

מלניה טראמפ טוענת כי הפרסום של "דיילי מייל" הבריטי הסב לה נזק המוערך ב-150 מיליון דולרים. שעות לאחר הגשת התביעה, העיתון התנצל והסיר את הידיעה מאתרו. "ההצהרות השגויות שפורסמו פגעו משמעותית במעמדה של טראמפ", מסר עורך דינה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: מלניה טראמפ נואמת בוועידה הרפובליקנית, יולינ האחרון)

מלניה טראמפ, אשתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, הגישה הלילה (שישי) תביעה נגד אתר העיתון "דיילי מייל" הבריטי ובלוגר המתגורר במדינת מרילנד, בגין פרסומים שרמזו לכך שעבדה בעברה כנערת ליווי – דבר שלטענתה הסב לה נזק המוערך בעשרות מיליוני דולרים.

"הנתבעים פרסמו הצהרות שגויות לחלוטין על גברת טראמפ, שפוגעות באופן משמעותי במעמדה האישי והמקצועי", אמר עורך דינה, צ'רלס הרדר. "הפעולות של הנתבעים היו כה משמעותיות, זדוניות ופוגעניות, עד שהסבו נזק לטראמפ המוערך ב-150 מיליון דולר", הדגיש הרדר.

התביעה נוגעת לידיעה של ה"דיילי מייל" מהחודש שעבר, שבה צוטטה כתבה בעיתון סלובני ולפיה סוכנות הדוגמנות שטראמפ עבדה עמה בניו יורק בשנות ה-90 שימשה גם כעסק למתן שירותי ליווי ללקוחות עשירים. שעות לאחר הגשת התביעה, ה"דיילי מייל" הסיר את הפרסום מאתרו, והתנצל. "הכתבה הוסרה למקרה שהכתוב בה פורש ככזה המעלה את האפשרות שגברת טראמפ עבדה כנערת ליווי או בעסקי המין", נמסר בהודעת האתר. "הדיילי מייל מביע חרטה על פרוש מסולף מסוג זה".

עוד כתבות בנושא:
המקסיקנים זועמים על הנשיא שנפגש עם טראמפ: "טעות היסטורית"
מדיניות ההגירה של טראמפ: "מקסיקו תשלם על החומה, פושעים יגורשו מיד"
טראמפ במקסיקו: "לכל מדינה יש את הזכות לבנות בגבולה חומה"

אשתו של דונלד טראמפ בוועידה הרפובליקנית: "הוא האיש שיילחם עבורכם". רויטרס
"הנתבעים פרסמו הצהרות שגויות לחלוטין". טראמפ/רויטרס

בתביעה נטען גם כי הבלוגר ובסטר גריפין טרפלי פרסם "הצהרות שגויות ומשמיצות" על טראמפ, בין היתר על כך שסבלה מהתמוטטות עצבים. טרפלי אמר בהצהרה כי התביעה היא "חסרת ערך". "אני בטוח שגברת טראמפ לא תצליח להוכיח שהדברים שפורסמו עליה באתרי מהווים השמצה", ציין.

זו לא הפעם הראשונה שחשיפת פרטים מעברה של אשת המיליארדר פוגעים במעמדה ומעלים טענות לכך שאין היא ראויה לכהן כגברת הראשונה. ביולי האחרון פרסם העיתון ניו יורק פוסט תמונות חושפניות של טראמפ מהתקופה שבה הייתה דוגמנית. לפי הצלם הצרפתי אלה דה בסוויל, שצילם את התמונות, הן נלקחו ב-1995 במנהטן, אז הייתה טראמפ, ילידת סלובניה, בת 25.

מלניה טראמפ בצילומי עירום ב-1995. New York Post, אתר רשמי
אחת התמונות מעברה של טראמפ/אתר רשמי, New York Post

בעקבות הפרסום, התקשורת האמריקנית העלתה תהיות לגבי חוקיות העסקתה בארצות הברית באותן השנים. זאת, מאחר שהתאריך שבו צולמו התמונות לא תואם להצהרותיה בנוגע לתקופה שבה הגיעה לארצות הברית.

טראמפ הצהירה כי הגיעה לניו יורק ב-1996, אך התמונות צולמו ב-1995. כמו כן, היא אמרה בעבר בריאיון כי הייתה חוזרת למדינתה כל כמה חודשים כדי לחדש את הוויזה שברשותה. באתר "פוליטיקו" ציינו כי רוב ויזות העבודה לא מצריכות את חידושן במדינת האם. טראמפ התייחסה לנושא והבהירה בעמוד הטוויטר שלה כי לא עבדה באופן בלתי-חוקי בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully