וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: אם אבחר, כל ספינה איראנית שתאיים עלינו תיורט

המועמד הרפובליקני הבטיח כי אם ייבחר, "אף אחד לא יתעסק איתנו". עח הניסוי הגרעיני של קוריאה הצפונית אמר כי הוא "דוגמה לכישלונה של קלינטון בתור שרת החוץ". מוקדם יותר התראיין טראמפ לשופר הקרמלין | עדכונים שוטפים מהמרוץ לבית הלב

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

04:30: בעצרת בחירות בפלורידה אמר דונלד טראמפ כי אם ייבחר, כל ספינה איראנית שתאיים על ספינה אמריקנית במפרץ הפרסי "תיורט מחוץ למים". זאת בהתייחס לתקרית השבוע שבה נאלצה ספינה של צבא ארצות הברית לסטות ממסלולה עקב התקרבותו של כלי שיט איראני. לדבריו, מדיניות הביטחון שלו תגרום לכך ש"אף אחד לא יתעסק איתנו".

23:30 - אתר "פוליטיקו" חשף תמונות של ביל קלינטון בשלהי כהונתו השנייה כנשיא, כשהוא מתרועע עם דונלד ומלניה טראמפ, שעדיין לא היו נשואים. באחת התמונות מצולם קלינטון מחזיק ביד אחת פחית משקה ועומד ללחוץ את ידו של טראמפ כששפת גופו משדרת עליצות מסוימת. בתמונה נוספת נראה קלינטון כשהוא לוחץ את ידה של הדוגמנית קיילי באקס - כשטראמפ ובת זוגו מביטים מהצד.

מתוך חשבון הטוויטר של "פוליטיקו":

20:50 "הניסוי הגרעיני של קוריאה הצפונית הוא דוגמה לכישלונה הקטסטרופלי של קלינטון בתור שרת החוץ האמריקאית" - כך נמסר מהקמפיין של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ. מוקדם יותר היום אישרה קוריאה הצפונית כי היא "ביצעה בהצלחה ניסוי גרעיני חמישי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דונלד טראמפ באירוע בחירות בקליבלנד, אוהיו, 8 בספטמבר 2016. רויטרס
טראמפ/רויטרס

4:23 מייק פנס, סגנו המיועד של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ, אומר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הוא מנהיג חזק יותר מהנשיא האמריקני ברק אובמה. בריאיון לרשת CNN חזר פנס על דבריו של טראמפ אתמול, ששיבח את פוטין ואמר כי הוא "הרבה יותר מנהיג מאובמה".

2:03 דונלד טראמפ אומר בריאיון ללארי קינג ברשת RT הממומנת על ידי ממשלת רוסיה כי לדעתו רוסיה לא מתערבת בבחירות. "אני חושב שזה ככל הנראה לא סביר, אבל מי יודע, אמר. אם הם עושים משהו אני מקווה שמישהו יגלה נוכל לשים לזה סוף כי זה לא יהיה דבר ראוי".

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully