וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טראמפ ליצן, קלינטון שקרנית": צפו בעימות הנשיאותי שיצא משליטה

26.9.2016 / 0:14

יום לפני הדבר האמיתי, התכנסו באולפן וואלה! NEWS נציג הדמוקרטים בישראל והפובליציסט טוביה טננבום. מי ינצח: "הפה הגדול של טראמפ" או דווקא "קלינטון, שהחזירה את הכבוד לארה"ב"?

צילום: רויטרס, סטילס: מגד גוזני, עריכת וידאו: ניר חן.

המרוץ לבית הלבן יגיע היום (שני) לאחד משיאיו, עם העימות הראשון בין שני המתמודדים, הילרי קלינטון הדמוקרטית ודונלד טראמפ הרפובליקני. לרגל המאורע, התכנסו באולפן וואלה! NEWS עו"ד שלדון שורר, נציג המפלגה הדמוקרטית בישראל, בנעליה של קלינטון, וטוביה טננבום, סופר ופובליציסט ישראלי-אמריקני ומחבר הספר "שקרים שכולם מספרים", בנעליו של טראמפ.

על השולחן עלו מגוון נושאים, בהם המאבק בטרור, מצבה הבריאותי של שרת החוץ לשעבר, ואמירותיו השנויות במחלוקת של איל ההון מניו יורק. "טראמפ הוא ליצן שלא מסוגל לעמוד במשימה, ובצד שלו ממציאים שטויות על קלינטון", טען הנציג הדמוקרטי. לכך השיב טננבום: "קלינטון שקרנית שמחליפה דעות בהתאם לדעת הקהל".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו וטראמפ נפגשו בניו יורק: "אכיר בירושלים כבירה המאוחדת"
טראמפ הזמין את המאהבת של ביל קלינטון לעימות: "שתשב בשורה הראשונה"
העימות הראשון והפגישה עם נתניהו: השבוע הגורלי של טראמפ וקלינטון

טוביה טננבום ושלדון שורר בעימות באולפן וואלה. מגד גוזני
טננבוים/מגד גוזני

שורר גרס כי "לטראמפ יש לא מעט עסקים כושלים בעברו", והוסיף כי "אחרי הנשיא ג'ורג' בוש, המצב של ארצות הברית היה בשפל, והילרי החזירה את הכבוד כשרת החוץ". לדבריו, "קלינטון הכי מנוסה בניהול, טראמפ לא היה שם". הוא הוסיף כי תחת הנשיאה קלינטון הווטו במועצת הביטחון של האו"ם לטובת ישראל ימשיך.

מנגד, הכריז טננבום כי תחת הנשיא טראמפ, "המעורבות האמריקנית במזרח התיכון תיפסק. קלינטון סיבכה את אמריקה בלוב". לדבריו, "הפה הגדול של טראמפ אומר הרבה דברים, אבל תמיד אמת. טראמפ יעשה שלום במזרח התיכון". עם זאת, טען כי "המעורבות האמריקנית במזרח התיכון צריכה להיגמר".

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully