וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגע לו הכיס: טראמפ איבד 800 מיליון דולר מהונו בשנה האחרונה

מגזין פורבס פרסם את רשימת עשירי ארה"ב, וממנה עלה כי המועמד הרפובליקני צנח 35 מקומות אל המקום ה-165 מתוך 400. זאת בין היתר בשל הירידה בשוק הנדל"ן בניו יורק. הונו נאמד ב-3.7 מיליארדר - שליש פחות מכפי שהוא מצהיר

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ איבד מהונו 800 מיליון דולר בשנה האחרונה – כך מפרסם היום (שלישי) מגזין פורבס היוקרתי. ההפסדים הגדולים הובילו לצניחה בדירוגו של איל הנדל"ן ברשימת העשירים בארצות הברית, שירד 35 מקומות אל המקום ה-165 מתוך 400 האנשים העשירים ביותר במדינה.

לפי המגזין, שוויו של איש העסקים הוא 3.7 מיליארד דולר – לעומת שווי של 4.5 מיליארדר דולר שלפיו הוערך טראמפ במרץ – וכשליש פחות מעשרה מיליארדר – הסכום שהמועמד הרפובליקני מתרברב כי נמצא בחזקתו. "הירידה בשוק הנדל"ן בניו יורק, במיוחד בשוק הקמעונאי ובמשרדים שם המגמה היא כלפי מטה, הביאו לצמצום שוויו הכולל", נכתב.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בעימות הנשיאותי. רויטרס
שווה פחות. טראמפ בעימות הנשיאותי בשבוע שעבר/רויטרס

בין 28 הנכסים של טראמפ שאותם בחנו בפורבס, ל-18 מהם ירד הערך, בהם מגדלי טראמפ בשדרה החמישית בניו יורק ואחוזתו במאר א-לאגו, פלורידה. לפי המגזין, המועמד הרפובליקני ערך עסקה אחת בלבד - בצ'רלסטון, קרוליינה הדרומית, שם רכש מחסן שהיה מעוקל על ידי הרשויות.

בפורבס בחרו להדגיש השנה את הצלחתם של מהגרים בארצות הברית, במעין עקיצה נוספת נגד טראמפ המתנגד להגירה שאותה הבטיח להגביל אם ייבחר בנובמבר. 10.5% מהרשימה הורכבו ממהגרים, שמהווים רק 6% מכלל אוכלוסיית ארצות הברית.

אלו שמוזכרים ברשימה הגיעו מ-21 מדינות, בראשן ישראל, הודו, הונגריה וטייוואן. ביל גייטס, מנכ"ל מייקרוסופט לשעבר, שמר על הפסגה זו השנה ה-23 ברציפות עם הון מוערך של 81 מיליארד דולר. יריבו העסקי של טראמפ וראש עיריית ניו יורק לשעבר מייקל בלומברג, הגיע למקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully