וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איוונקה כוסית, הייתי באורגיות": הקלטות נוספות של טראמפ נחשפות

אחרי סערת הקלטת, רשת CNN פרסמה סדרת ריאיונות שהעניק המועמד הרפובליקני למראיין השנוי במחלוקת הווארד סטרן ב-17 השנים האחרונות. בין היתר הוא שוחח על החזה של בתו ואמר: "היא תמיד הייתה שופעת"

ספק 500

רשת CNN חשפה אמש (שבת) סדרת ריאיונות שקיים המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בשנים האחרונות עם מגיש הרדיו הווארד סטרן, ובהן התבטא בצורה בוטה וגסה כלפי נשים, כולל על בתו איוונקה, שאותה כינה "שווה מאוד". הדברים, שנאמרו ב-17 השנים האחרונות, נחשפים יממה לאחר תיעוד שפרסם וושינגטון פוסט ובו המיליארדר אמר כי "כשאתה כוכב, אתה יכול לעשות הכל לנשים". הדברים גרמו לסערה במפלגתו ובכל המערכת הפוליטית האמריקנית, יום לפני העימות השני מול המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

ביותר מאחד מראיונותיו שוחח טראמפ עם מגיש הרדיו על המראה החיצוני של בתו, בין היתר גם על גודל החזה שלה. באוקטובר 2006 אמר המגיש כי איוונקה טראמפ "נראית חושנית יותר מתמיד" ושאל אם היא עברה ניתוח להגדלת חזה. המועמד הרפובליקני השיב לו ואמר כי היא לא עברה ניתוח להגדלת חזה. "למען האמת היא תמיד הייתה מאוד חושנית", אמר טראמפ. "היא גבוהה והיא מדהימה ביופיה". בספטמבר 2004 שאל סטרן אם הוא יכול לכנות אותה "שווה מאוד" ואביה השיב בחיוב.

לקריאה נוספת:
טראמפ על ההקלטה: אין סיכוי שאפרוש; רעייתו: דבריו פגעו בי
טראמפ מסתבך בקלטת חדשה: "תפוס נשים באיבר המין שלהן"
הנשיא הוא עירום? טראמפ השתתף בסרט פורנו בשנת 2000

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ ובתו איוונקה בוועידת המפלגה באוהיו. 22 ביולי 2016. רויטרס
"גבוהה ומדהימה ביופיה". איוונקה ודונלד טראמפ/רויטרס

ב-2008 סיפר טראמפ כי הוא עדיין "עושה הרבה סקס" עם אשתו מלניה. לאחר מכן, הוא נשאל על ידי המראיין השני ארטיה לאנג אם הוא אי-פעם השתתף באורגיה, אמר המועמד הרפובליקני: "לא כולנו עשינו זאת? מה אנחנו תינוקות?".

בריאיון מ-2006, נשאל טראמפ אם הוא חושב שהוא יכול לקיים יחסי מין עם מישהי בת 24. "ללא ספק", השיב. "האם היית עושה זאת"? שאל אותו סטרן. "אין לי שום בעיה". לאחר מכן, הוא נשאל אם יש לו מגבלת גיל. "לא, אין לי שום הגבלות גיל, כלומר יש לי. אני לא רוצה להיות כמה חבר הקונגרס פולי, אתה יודע, שהיה עם בנות 12".

טראמפ שווח עם סטרן גם על יחסי מין עם נשים בזמן מחזור. "אוקיי, הייתי שם. הייתי שם הווארד, כמו כולנו", ענה טראמפ בריאיון מ-1997. "לא אהבת את זה?", ענה לו סטרן. "טוב, לעתים אתה מגיע לשם בטעות", השיב לו המיליארדר הניו יורקי. בהמשך אותו ריאיון אישר המועמד הרפובליקני כי שכב עם אישה שחורה וסיפר כי איבד את בתוליו "בערך בגיל 14". לדבריו, "זאת הייתה מישהי צעירה, שהייתה מאוד יפה, היפה של התיכון או של בית הספר", אמר. "היא הייתה שווה. לא ראיתי אותה מאז".

(עדכון ראשון: 23:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully