וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רוביו: על הרפובליקנים שלא לתמוך בהדלפות ויקיליקס

סקר חדש מצביע על יתרון עצום של קלינטון על טראמפ במדינת הבית שלהם. אובמה מפרסם סרטון בספרדית הקורא להצביע ליריבו של רוביו בפלורידה. אחיו למחצה יהיה אורחו של טראמפ בעימות הלילה. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס עריכה: שניר דבוש

17:06 סקר חדש של "סיינה קולג" מצביע על יתרון עצום של הילרי קלינטון על דונלד טראמפ במדינת הבית של שניהם, ניו יורק. לפי הסקר, המועמדת הדמוקרטית זוכה ב-54%, ואילו יריבה רק ב-30%.

16:00 הסנאטור הרפובליקני מרקו רוביו יוצא נגד ההדלפות של ויקיליקס ואומר כי חבריו למפלגה לא צריכים לדבר על תכנם של המיילים של יו"ר המטה של הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית. הוא אומר בריאיון ל-CNN כי "סוכנויות המודיעין שלנו אמרו כי ההדלפות הללו הן ניסיון של ממשלה זרה להתערב בתהליך הבחירות שלנו, ואני לא אתמוך בכך".

מטוסים של הילרי קלינטון ודונלד טראמפ בלאס וגאס, 19 באוקטובר 2016. רויטרס
מטוסיהם של טראמפ וקלינטון בלאס וגאס, הלילה/רויטרס

15:30 אתר ההדלפות ויקיליקס מפרסם קובץ מיילים נוספים של ג'ון פודסטה, יו"ר המטה של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון.

15:15 הנשיא ברק אובמה מפרסם סרטון ובו הוא מדבר בספרדית ופונה למצביעים ההיספנים בפלורידה. אובמה מפציר בהם לבחור בפטריק מרפי, המתחרה במרקו רוביו, בבחירות על מושב לסנאט. "אני ברק אובמה ואני אשמח לספר לכם מדוע פטריק מרפי צריך להיות הסנאטור שלכם", מסביר הנשיא בספרדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסרטון של אובמה

3:34 דונלד טראמפ כותב בחשבון הטוויטר שלו כי יריבתו הילרי קלינטון היא המועמדת המושחתת ביותר שאי-פעם התמודדה על נשיאות ארצות הברית.

1:48 ממשלת אקוודור מודה כי הגבילה את החיבור לאינטרנט של מייסד אתר ההדלפות ויקיליקס ג'וליאן אסאנג', היושב בשגרירות המדינה בבריטניה, המעניקה לו מקלט מדיני. זאת, על רקע הדלפת האתר בימים האחרונים מסמכים מתוך מחשבו של יו"ר הקמפיין של הילרי קלינטון.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ בעצרת תמיכה בוויסקונסין. 18 באוקטובר 2016. רויטרס
אחיו של אובמה יתמוך בו. טראמפ/רויטרס

00:32 אחיו למחצה של נשיא ארצות הברית ברק אובמה ישתתף בעימות השלישי בלאס וגאס ויהיה אורחו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. "אני נרגש להיות בעימות, טראמפ יכול להפוך את אמריקה לנהדרת שוב", מצוטט מאליק אובמה בריאיון לעיתון ניו יורק פוסט, התומך בטראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully