וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "צריך לבטל את הבחירות ולהכריז עלי כמנצח"

הדברים נאמרו כנראה בהומור, אך הם מגיעים בצל טענותיו לפיהן הבחירות מוטות. הניו יורק טיימס חוזה כי ישנו סיכוי של 91% לניצחונה של קלינטון בבחירות. ההובלה של המועמדת הדמוקרטית על טראמפ הצטמצמה ב-8% בשבוע האחרון. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

18:00 הניו יורק טיימס עדכן את תחזית סיכויי הזכייה של המועמדים בבחירות לנשיאות, וכעת, לפי המודל של העיתון, להילרי קלינטון יש 91% לנצח את דונלד טראמפ, שלו סיכוי של 9% בלבד. על אף ההפרש המשמעותי, הוא הצטמצם בימים האחרונים – רק בתחילת השבוע חזה העיתון כי סיכוייה של שרת החוץ לשעבר לנצח במרוץ הוא 93%. המודל מתבסס את ממוצע סקרים אחרונים, שבהם גבר אחוז התמיכה במועמד הרפובליקני.

הילרי קלינטון בשדה התעופה בווייט פליינס, ניו יורק, 25 באוקטובר 2016. רויטרס
סיכוי של 91% לנצח. קלינטון/רויטרס

17:30 סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הוא המועמד המועדף לתפקיד שר החוץ בממשל הפונטציאלי של המתמודדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון – כך דווח באתר האמריקני "פוליטיקו". מקור המעורה בפרטים מסר לאתר כי ביידן טרם קיבל את הטלפון הרשמי עם ההצעה מצדה של קלינטון, אך במטה הקמפיין מנסים לפצח אסטרטגית כיצד לגשת אליו באופן היעיל ביותר כך שייענה לבקשה בחיוב. "הוא יהיה מצוין והם משקיעים זמן רב בניסיון להבין מה הדרך הטובה ביותר לנסות לשכנע אותו לעשות זאת אם היא תנצח", אמר הגורם.

17:00 סקר חדש של רשת ABC וה"וושינגטון פוסט" מעלה כי הפער בין הילרי קלינטון לדונלד טראמפ הצטמצם במהלך השבוע האחרון ב-8% ועומד כעת על 4% בלבד. הסקר נערך מדי יום בין שבת האחרונה ליום רביעי. ניתן לראות כי בשבת עמד הפער על 12% - קלינטון זכתה ב-50% תמיכה ואילו טראמפ ב-38%. עד ליום רביעי התחזק טראמפ ב-6%, וקלינטון הפסידה 2% תמיכה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טראמפ בכנס בחירות בספרינגפילד אוהיו, אוקטובר 2016. AP
מצמצם את הפער בסקרים. טראמפ/AP

08:00 תשדיר בחירות של מועמד לייצוג הרפובליקנים בבית הנבחרים מטעם אחד ממחוזות הבחירה באילינוי יוצא נגד דונלד טראמפ. בתשדיר, הממומן על ידי המפלגה, נאמר כי למועמד רוברט דולד "יש קול עצמאי. הוא אמר לפני חודשים כי טראמפ הפך עצמו למועמד פסול". זאת, לאחר התבטאויותיו הגסות כלפי נשים. זו הפעם הראשונה שבה מועמד מטעם המפלגה יוצא נגד טראמפ בתשדיר.

07:00 דונלד טראמפ אמר הלילה במהלך עצרת בחירות כי היה מוכן "לבטל את הבחירות" ולהכריז על עצמו כמנצח. "אני חושב לעצמי ברגע זה – עלינו פשוט לבטל את הבחירות ולתת את התפקיד לטראמפ", אמר בטולדו שבאוהיו. הדברים נאמרו ככל הנראה בהומור, אך הם מגיעים בצל דבריו הנוגעים לאפשרות של הונאת בחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully