וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות מיניות ותמונות חושפניות: מיהו הפוליטיקאי שמאיים על קלינטון?

30.10.2016 / 16:40

חבר הקונגרס לשעבר אנתוני וינר עלה לכותרות לפני חמש שנים, אז שלח תמונה אינטימית לאישה בטוויטר. מאז הספיק להסתבך פעם אחר פעם, עד שזוגתו, העוזרת של המועמדת לנשיאות, החליטה לעזוב אותו. כעת, הוא נמצא בלב השערורייה שעלולה להכריע את גורל הבחירות בארה"ב

AP

אנתוני וינר היה צריך לרדת מהמפה הפוליטית כבר לפני חמש שנים, כשנחשפו התמונות ששלח לנשים דרך טוויטר. אבל האיש שסיפק אינספור פאנצ'ים למנחי תכניות אירוח ליליות בעיקר בזכות השם המצער, לא ויתר והמשיך לנסות לחזור לחיים הציבוריים. עכשיו הוא נמצא במרכזה של השערורייה האחרונה במערכת הבחירות הסוערת, ועלול להיזכר בספרי ההיסטוריה כאיש שסגר את דלת הבית הלבן בפניה של הילרי קלינטון. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על האיש שנמצא במרכז הפרשה שמטלטלת את אמריקה.

ינואר 1999, פוליטיקאי צעיר ומבטיח בשם אנתוני דיוויד וינר, בן למשפחה יהודית מברוקלין, מתחיל לכהן כחבר קונגרס מטעם המפלגה הדמוקרטית במדינת ניו יורק. וינר הוא בוגר תואר במדע המדינה מאוניברסיטת ניו יורק, שם נרקמה גם ידידות בינו לבין לא אחר מהקומיקאי ג'ון סטיוארט.

קופצים 10 שנים קדימה. השנה היא 2009 ווינר מציע נישואים לפרודתו לעתיד הומה אבדין, מי שמשמשת באותה תקופה עוזרת למזכירת המדינה לשעבר והמתמודדת הנוכחית לנשיאות הילרי קלינטון. שנה אחר כך הם נישאים בטקס שמנהל הנשיא לשעבר ביל קלינטון בכבודו ובעצמו.

עוד כתבות בנושא:
סקר ראשון לאחר פתיחת החקירה: קלינטון מובילה באחוז בודד בלבד
"אם נצא לקלפיות - ננצח": קלינטון לא נותנת ל-FBI לפגוע בספרינט הסיום
הסיוט של קלינטון חזר: האם ה-FBI הכתיר את טראמפ לנשיא?

אנתוני וינר, מתמודד על ראשות העיר ניו יורק. יולי 2013. AP
המשיך לנסות לחזור לחיים הציבוריים. וינר/AP

אבל ירח הדבש היה קצר במיוחד עבור השניים. ב-27 במאי 2011 שולח וינר תמונה אינטימית לאישה שהכיר דרך חשבון הטוויטר הציבורי שלו, קבל עם ואינטרנט. הוא מנסה לטעון בהתחלה שמישהו פרץ לו למחשב, אבל נשים נוספות שקיבלו תמונות חושפניות מפילות את קו ההגנה הזה ואת וינר איתן. אמריקה סוערת. והקומיקאים? הם מצאו מכרה זהב.

ב-16 ביוני של אותה שנה, מתנצל וינר בפומבי ומתפטר מהקונגרס לאחר לחץ מצד בכירים במפלגה הדמוקרטית. הוא טוען שהוא מתכוון להוריד פרופיל ולהתמקד בלהיות אב מסור לבנו הקטן ג'ורדן, אלא שהחיה הפוליטית שבו רוצה אחרת.

אביב 2013, וינר סומך על הזיכרון הקצר של הבוחר, ומחליט לרוץ לראשות עיריית ניו יורק בתקווה להחליף את ראש העיר המכהן מייקל בלומברג. הוא הצליח לגייס כספים ואפילו החל לטפס בסקרים, כשנחשפת פרשה נוספת: מתברר שלמרות ההתנצלויות והחרטה הפומבית, וינר המשיך לשלוח תמונות חושפניות שלו לנשים שהכיר באינטרנט, הפעם תחת השם הבדוי "קרלוס דיינג'ר". הוא המשיך במרוץ למרות הכול, וקיבל 5% מהקולות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הומה אבדין בגיליון ספטמבר 16 של ווג ארה"ב. Mert and Marcus, סריקה
האישה הטובה. אבדין/סריקה, Mert and Marcus

הגענו לאוגוסט 2016, הניו יורק פוסט מפרסם כי וינר ממשיך בהתנהגותו הקלוקלת והפעם הוא שלח תמונה חושפנית שלו לאישה, כאשר בנו בן הארבע נמצא לצדו. יום למחרת הודיעה הומה, אשתו כי היא החליטה להיפרד ממנו, כל זאת בזמן שהמרוץ לנשיאות ארה"ב נמצא בעיצומו, ואבדין משמשת כיועצת הבכירה לקמפיין של קלינטון. הדבר כצפוי שיחק לידיים של טראמפ שטען מיד שאבדין מסכנת את ביטחון המדינה.

לא עבר חודש מאז הפרידה, והדיילי מייל פרסם שוינר ניהל תכתובות בעלות תוכן מיני עם נערה בת 15 מקרוליינה הצפונית. כאן ה-FBI כבר פתח בחקירה נגדו והחרים ציוד אלקטרוני מביתו.

והגענו לסוף השבוע הזה. מנהל ה-FBI ג'יימס קומי חושף שפתח בחקירה לגבי מיילים שנמצאו על המחשבים של וינר וככל הנראה היו קשורים בצורה זו או אחרת להילרי קלינטון. מפרטים שהודלפו לכלי התקשורת לא מדובר כנראה במיילים ששלחה המועמדת הדמוקרטית בעצמה, אלא מקורבים לה.
עכשיו נצטרך לחכות ולראות האם הגבר שלא יכול לשלוט בעצמו בכל מה שקשור לנשים יסכל לקלינטון את הדרך לבית הלבן, ויכניס לשם גבר אחר עם בעיה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully