וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ: אם אהיה הגברת הראשונה, אפעל למען נשים

הילרי קלינטון אמרה באירוע בקרוליינה הצפונית כי היא הוכיחה את כושר הסיבולת שלה בעימותים הנשיאותיים; בפוקס ניוז דווח כי ב-FBI סבורים שחמש מדינות פרצו לשרתים של המועמדת הדמוקרטית. עדכונים שוטפים

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

23:35 - ברשויות אכיפת החוק אמרו לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי ראש הבולשת הפדרלית (FBI), ג'יימס קומי, הודיע על חידוש החקירה נגד הילרי קלינטון, מחשש שהדבר יודלף לתקשורת. על פי הגורמים, שסירבו להזדהות בשל רגישות הנושא, החקירה שעל חידושה הוכרז בסוף השבוע שעבר מתנהלת בימים האחרונים תחת חיסיון מוגבר. עוד מסרו הגורמים כי לא סביר שחוקרי ה-FBI ימסרו הצהרות נוספות או יחשפו פרטים מתוך החקירה לפני מועד הבחירות ביום שלישי הקרוב.

22:22 - באירוע בחירות במדינת קרוליינה הצפונית אמרה הילרי קלינטון לנוכחים כי היא "מאמינה בלב שלם כי מגיע לכם מועמד לנשיאות שאתם יכולים להצביע למענו או למענה, ולא רק אדם להצביע נגד מועמדותו". המועמדת הדמוקרטית התייחסה עוד להערות שהשמיע כלפיה יריבה הרפובליקני במהלך העימותים ביניהם, שהטיל ספק בכושר עמידותה הפיזי. "ביליתי ארבע וחצי שעות במחיצתו של טראמפ והוכחתי חד-משמעית שיש לי את כושר הסיבולת", אמרה.

20:40 מלניה טראמפ, רעייתו של המועמד הרפובליקני, מבטיחה כי תפעל למען נשים אם תהיה הגברת הראשונה. באירוע בחירות בפילדלפיה, פנסילבניה, אומרת טראמפ כי "בתור מהגרת, אף אחד לא מעריך את ערכי החירות וההזדמנות יותר ממני". זה היה האירוע הראשון שבו משתתפת מלניה טראמפ מאז ועידת המפלגה הרפובליקנית ביולי, אז פרצה סערה לאחר שבנאומה היו קטעים שנלקחו מנאומה של מישל אובמה.

18:43 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, טען באירוע בחירות בג'קסונוויל, פלורידה, כי אנשי הבולשת הפדרלית (FBI) אמרו כי חקירתה של יריבתו הדמוקרטית, הילרי קלינטון, עשויה להניב כתב אישום נגדה. "לא היו אמורים אפילו לאפשר לה להתמודד לנשיאות, זה ביטוי לאיך שהמערכת מוטה לטובתה", אמר. טראמפ התייחס לדיווח של רשת פוקס ניוז, שבה נטען כי ב-FBI סבורים כי לפחות חמש מדינות זרות הצליחו לפרוץ לשרת הפרטי של קלינטון.

מלניה טראמפ באירוע בחירות בפילדלפיה, פנסילבניה. 3 בנובמבר 2016. רויטרס
יצאה לתמוך בבעלה. מלניה טראמפ, הערב/רויטרס

17:48 נשיא ארצות הברית ברק אובמה תוקף את דונלד טראמפ בעצרת בחירות במיאמי ואומר כי מי שלא רוחש כבוד לנשים כמועמד לנשיאות, לא יכבד אותן כנשיא. לדבריו, "מי שזוכה לתמיכת קיצונים ימנים כמועמד, יזכה לתמיכתם כנשיא".

13:04 סקר חדש של "ניו יורק טיימס" ו-CBS חוזה פער של 3% לטובת המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון לעומת המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. 45% תומכים בקלינטון בעוד 42% תומכים בטראמפ. הפער נכלל בטעות הדגימה של הסקר. גארי ג'ונסון, המועמד הליברטריאני, זוכה לתמיכה של 5%, ומועמדת הירוקים ג'יל סטיין ל-4%. יותר מ-22 מיליון אמריקנים כבר הצביעו בהצבעה המוקדמת. אחד מחמישה מצביעים פוטנציאליים שהשתתפו בסקר זה אמרו שכבר הצביעו.

11:05 סקר של "בוסטון גלוב" מצביע על קרב צמוד מאוד בין למועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון לבין יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ במדינת ניו המפשייר המתנדנדת. טראמפ זוכה ב-40% מהקולות ואילו קלינטון זוכה ל-39%. המועמד הליברטריאני גארי ג'ונסון זוכה במדינה ל-10% ומועמדת הירוקים ג'יל סטיין ל-3%. עם זאת, טעות הדגימה עומדת על 4.4%.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נשיא ארצות הברית ברק אובמה באירוע בחירות של הילרי קלינטון במיאמי, פלורידה. 3 בנובמבר 2016. AP
"טראמפ יזכה בתמיכת אנשי ימין קיצוני". אובמה, היום/AP

10:16 המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ יבלה את ליל הבחירות באולם הנשפים של מלון הילטון במנהטן, כך נמסר מהמטה שלו. אולם הנשפים נמצא בסמוך ל"מגדל טראמפ", שם השיק המועמד את הקמפיין שלו בשנה שעברה. המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון תבלה את הלילה גם היא במנהטן במרכז ג'ייקוב ג'אביטס. למבנה יש תקרת זכוכית, שבאופן סמלי תואם את דבריה של קלינטון, על כך שהיא תהיה הנשיאה הראשונה של ארצות הברית ותנפץ את "תקרת הזכוכית הגבוהה והקשה ביותר". מטה קלינטון אף מתכנן מצג זיקוקים על נהר ההאדסון.

שורת קומיקאים מתייצבים לצד הילרי קלינטון

לואי סי קיי על קלינטון: "היא אימא, היא דואגת שדברים יעבדו"

ג'ון סטיוארט על מלחמת הציוצים שלו עם טראמפ: "תבחרו בחוכמה ב-8 בנובמבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully