וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: חוקרי ה-FBI אמרו שקלינטון עשויה לעמוד לדין

מלניה טראמפ אומרת כי בתור הגברת הראשונה, היא תפעל למען נשים. קלינטון אמרה בקרוליינה הצפונית כי הוכיחה את כושר הסיבולת שלה בעימותים הנשיאותיים. גורמים ב-FBI: האווירה בארגון היא נגד קלינטון ובעד טראמפ

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

2:40 - המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ נשא דברים בכנס בקרוליינה הצפונית וטען כי אינו יכול לדמיין את יריבתו, הילרי קלינטון, בתפקיד ראש הכוחות המזוינים. טראמפ הצדיע לעשות חיילים ותיקים שהיו בקהל ואמר: "האם קלינטון יכולה להיות המפקדת שלהם? לא נראה לי". לאחר מכן הוא שיבח את החיילים ואמר: " אתם כל כך אמיצים, הרבה יותר ממני. אני אמיץ בדרכים אחרות, אני אמיץ כלכלית".

1:30 - גורמים ב-FBI סיפרו ל"גרדיאן" כי בארגון קיימת סלידה מהמועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון. לדבריהם, האווירה מאז יולי, עת החליט ראש הבולשת הפדרלית ג'יימס קומי להמליץ שלא להגיש כתב אישום נגד קלינטון, מתוחה במיוחד. "ה-FBI היא 'טראמפלנד'", אמר אחד מהם.

דונלד טראמפ נואם באירוע בחירות במיאמי, פלורידה. רויטרס
אווירת "טראמפלנד" ב-FBI. טראמפ/רויטרס

23:35 - ברשויות אכיפת החוק אמרו לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי ראש הבולשת הפדרלית (FBI), ג'יימס קומי, הודיע על חידוש החקירה נגד הילרי קלינטון, מחשש שהדבר יודלף לתקשורת. על פי הגורמים, שסירבו להזדהות בשל רגישות הנושא, החקירה שעל חידושה הוכרז בסוף השבוע שעבר מתנהלת בימים האחרונים תחת חיסיון מוגבר. עוד מסרו הגורמים כי לא סביר שחוקרי ה-FBI ימסרו הצהרות נוספות או יחשפו פרטים מתוך החקירה לפני מועד הבחירות ביום שלישי הקרוב.

22:22 - באירוע בחירות במדינת קרוליינה הצפונית אמרה הילרי קלינטון לנוכחים כי היא "מאמינה בלב שלם כי מגיע לכם מועמד לנשיאות שאתם יכולים להצביע למענו או למענה, ולא רק אדם להצביע נגד מועמדותו". המועמדת הדמוקרטית התייחסה עוד להערות שהשמיע כלפיה יריבה הרפובליקני במהלך העימותים ביניהם, שהטיל ספק בכושר עמידותה הפיזי. "ביליתי ארבע וחצי שעות במחיצתו של טראמפ והוכחתי חד-משמעית שיש לי את כושר הסיבולת", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מלניה טראמפ באירוע בחירות בפילדלפיה, פנסילבניה. 3 בנובמבר 2016. רויטרס
יצאה לתמוך בבעלה. מלניה טראמפ, אמש/רויטרס

20:40 מלניה טראמפ, רעייתו של המועמד הרפובליקני, מבטיחה כי תפעל למען נשים אם תהיה הגברת הראשונה. באירוע בחירות בפילדלפיה, פנסילבניה, אומרת טראמפ כי "בתור מהגרת, אף אחד לא מעריך את ערכי החירות וההזדמנות יותר ממני". זה היה האירוע הראשון שבו משתתפת מלניה טראמפ מאז ועידת המפלגה הרפובליקנית ביולי, אז פרצה סערה לאחר שבנאומה היו קטעים שנלקחו מנאומה של מישל אובמה.

18:43 המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טראמפ, טען באירוע בחירות בג'קסונוויל, פלורידה, כי אנשי הבולשת הפדרלית (FBI) אמרו כי חקירתה של יריבתו הדמוקרטית, הילרי קלינטון, עשויה להניב כתב אישום נגדה. "לא היו אמורים אפילו לאפשר לה להתמודד לנשיאות, זה ביטוי לאיך שהמערכת מוטה לטובתה", אמר. טראמפ התייחס לדיווח של רשת פוקס ניוז, שבה נטען כי ב-FBI סבורים כי לפחות חמש מדינות זרות הצליחו לפרוץ לשרת הפרטי של קלינטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully