וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לראשונה זה שנים, היא נראתה רגועה": קלינטון תועדה בטיול ביער

המועמדת הדמוקרטית המובסת שמרה על פרופיל נמוך במיוחד מאז הפסדה לטראמפ. מצביעה נתקלה בה סמוך לביתה, וזכתה לתמונה איתה – שצילם ביל. "לא נראה לי שהיא רצתה להתעסק בפוליטיקה", סיפרה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

מלבד הופעה קצרה מול תומכיה ביום שלאחר היוודע תוצאות הבחירות לנשיאות ארצות הברית, המועמדת הדמוקרטית המובסת הילרי קלינטון נעלמה בימים האחרונים מעיני הציבור. עם זאת, אתמול (חמישי) תועדה קלינטון בהליכה בטבע עם כלבתה מייזי באזור הסמוך לביתה בצ'פקוואה, ניו יורק.

אישה בשם מרגוט גרסטר, שיצאה להליכת בוקר עם בתה פיבי, בת השנה, ועם כלבה פייפר, הופתעה לפגוש בקלינטון ובבעלה ביל. "הייתי שבורת לב בעקבות תוצאות הבחירות, אז החלטתי לצאת לטיול עם הבנות", כתבה גרסטר בעמוד הפייסבוק שלה. "היינו שם לבדנו, וזה היה יפה ומרגיע. כשפנינו ללכת, שמעתי רשרוש עלים, והנה הם היו מולנו, הילרי קלינטון ובעלה ביל, עם הכלבים שלהם".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ נגד המפגינים: "מוחים מקצועיים המוסתים בידי התקשורת"
סנדרס: "לא שולל שאתמודד ב-2020, ההפסד לטראמפ הוא בושה"
הנפילה, המיילים וה-FBI: היה ניתן לחזות את ההפסד של קלינטון?

"זכיתי לחבק אותה ולדבר איתה, ולספר לה שאחד מהרגעים שהכי עוררו בי גאווה כאם היה לקחת את פיבי להצביע עמי", הוסיפה. "היא חיבקה אותי והודתה לי, ואז נתתי להם להמשיך בהליכה". לדבריה, "אני לא ממש בן אדם של סימנים, אבל אני חושבת שאני אסתפק בסימן הזה. כל כך גאה". היא סיכמה את הפוסט עם התגיות "אני איתה", "אהבה רומסת את השנאה", "להמשיך להילחם" ו"האור מגיע אחרי החשכה".

הפוסט שפרסמה גרסטר, עם התמונה שלה ושל קלינטון – שצולמה על ידי ביל – זכה לכמאה אלף לייקים וליותר מ-8,000 שיתופים. פוסט נוסף, של ידיד של גרסטר שקיבל ממנה את התמונה, זכה לכ-50 אלף לייקים וליותר מ-4,000 שיתופים. "היא נראתה כמו שהייתי מצפה מכל אדם שעבר חוויה מטורפת כזאת", סיפרה גרסטר לרשת CNN. "היא לא הייתה יכולה להיות נחמדה יותר או אדיבה יותר כלפיי".

הילרי קלינטון אחרי ההפסד לדונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. 9 בנובמבר 2016. רויטרס
"דואגת לעתידם של מי שטראמפ לא יגן עליו". קלינטון, בנאום התבוסה/רויטרס

"זה ממש ממש שימח אותי", כתב גרגורי לוק, ידידה של גרסטר. "הילרי קלינטון אינה איפה שהיא רצתה להיות היום, אבל היא נראית רגועה, אולי לראשונה מאז 1979". בפוסט שפרסם, שבו ציין כי גרסטר יצאה להליכה "כדי להירגע ממפגש עם תומך טראמפ", הוא הוסיף: "אני עדיין כועס לגבי טראמפ, ואני בטוח שהילרי דואגת לעתידם של האנשים שטראמפ לא יגן עליהם. אבל עצם הידיעה שקלינטון נראית שמחה עוזר קצת".

"אני חושבת שהיא יצאה לצעדה נחמדה ושלווה ביער", עוד אמרה גרסטר בשיחה עם CNN, "לא נראה לי שהיא רצתה להתעסק בפוליטיקה". אכן, להערכת גורמים רבים בארצות הברית, שרת החוץ לשעבר סיימה את הקריירה הפוליטית הרשמית שלה, אולם היא צפויה להמשיך ולהיות מקושרת לגורמים בממשל בוושינגטון. כמו כן, היא צפויה להמשיך בתפקידה ב"קרן קלינטון", קרן הצדקה של בעלה ושלה.

כך זה נראה בפעם הקודמת:

לדברי גרסטר, היא שיתפה את התמונה כדי "לגרום לאנשים לחייך". היא הסבירה כי "זה היה יום מאוד אפל אתמול, אני מרגישה כי עצם העבודה שנתקלתי בקלינטון בזמן שניסיתי לנקות את הראש, זה סוג של סימן אופטימי. אני מקווה שהתמונה מסבה תקווה למי שזקוק לה".

נראה כי אין זו הפעם הראשונה שקלינטון וגרסטר נפגשות, והן נפגשו לפחות פעם נוספת בעבר. ביום הבחירות, יום שלישי האחרון, שינתה גרסטר את תמונה הפרופיל שלה לתיעוד ממפגש נוסף עם קלינטון – בעת שהראשונה הייתה בבית הספר התיכון, והפוליטיקאית המוכרת הגיעה לאירוע גיוס תרומות שארגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully