וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו ומלניה טראמפ שוחחו: "יחסים נהדרים בין המשפחות"

ראש הממשלה כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי השתיים דיברו בשיחה "חמה ולבבית" על תפקידן כאמהות לילדי מנהיגים. השבוע שוחחו גם נתניהו והנשיא הנבחר טראמפ, שהזמין אותו לפגישה בבית הלבן

צילום: לע"מ, עריכה: אוהד פיטר

(בווידאו: ראש הממשלה נתניהו מברך את נשיא ארצות הברית הנבחר על ניצחונו)

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שוחחה אמש (שבת) עם מלניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארצות הברית הנבחר, דונלד טראמפ - כך כתב ראש הממשלה נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. "השיחה בין השתיים הייתה לבבית וחמה מאוד", כתב בפוסט. "הגברת טראמפ אמרה שהיא מצפה לביקור שלנו בהזדמנות הראשונה ושיהיו יחסים נהדרים גם בין המדינות וגם בין המשפחות".

שיחתן של השתיים עסקה בין היתר בתפקידן כאימהות. "בין השאר הן שוחחו על האתגר הגדול שבגידול ילדים תחת אור הזרקורים המתלווה אל העשייה הציבורית של אביהם הנבחר כמנהיג מדינה. בנוסף לכך הן שוחחו על החשיבות הרבה שנעוצה בהקדשת זמן למשפחה ולתפקידן כאמהות לאפשר לילדיהן לגדול כמה שיותר באופן טבעי ורגיל ככל חבריהם", נכתב.

עוד בנושא:
נתניהו הוזמן על ידי טראמפ לפגישה: "אין בעלת ברית טובה מישראל"
מדוגמנית עירום גולד-דיגרית לאישה הראשונה: המהפך של מלניה טראמפ
טראמפ נחוש להגיע להסכם ישראלי-פלסטיני: "העסקה האולטימטיבית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה נתניהו שוחח בטלפון עם הנשיא הנבחר טראמפ ביום רביעי האחרון ובירך אותו על ניצחונו בבחירות. טראמפ הזמין את ראש ממשלת ישראל לפגישה בהזדמנות הראשונה שבה יבקר בארצות הברית - כך נמסר מלשכת ראש הממשלה. עוד נמסר כי נתניהו בירך אותו ואמר לו כי "אין לארצות הברית בעלת ברית טובה יותר מישראל".

בלשכת ראש הממשלה תיארו את השיחה בין שני המנהיגים, שמכירים אחד את השני שנים רבות, "חמה ולבבית". בשיחה, כך נמסר, עלו גם סוגיות אזוריות. נתניהו שוחח גם עם יריבתו של טראמפ בבחירות, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון, והודה לה על תמיכתה בישראל.

(עדכון ראשון: 20:40)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרה נתניהו ומלניה טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully