וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דונלד אכזרי": אחותו של טראמפ הוקלטה בסתר וחשפה את דעתה על הנשיא

מריאן טראמפ ברי, שופטת לשעבר, הוקלטה על ידי האחיינית מארי לפני ספרה הביקורתי שיצא לאור. "אין לו עקרונות", תקפה האחות בת ה-83. "הוא לא קורא שום דבר"

בווידאו: טראמפ מביע תקווה שערב הסעודית תצטרף להסכם הנורמליזציה/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

אחותו הבוגרת של דונלד טראמפ תקפה אותו בחריפות בשורת הקלטות, שפורסמו הלילה (שבת) על ידי כלי תקשורת בארצות הברית, ואף כינתה אותו "אכזרי". באחת מהן, אמרה מריאן טראמפ ברי, שופטת פדרלית לשעבר: "אין לו עקרונות".

האחות בת ה-83 הוקלטה בסודיות על ידי אחייניתה, מארי טראמפ, שלאחרונה פרסמה ספר שלילי ביותר על הדוד שלה, נשיא ארצות הברית. מארי טראמפ אמר כי ההקלטות נעשו ב-2018 וב-2019.

אחרי ריאיון שהעניק לפוקס ב-2018, שבו הציע שהיא תוצב בגבול לצורך פיקוח על ידי מהגרים שהופרדו מהוריהם, אמרה מריאן: "אלוהים, אם אתה אדם דתי, אתה רוצה לעזור לאנשים. לא לעשות את זה".

בשלב אחר היא אמרה: "אלוהים, הציוץ והשקר הארורים שלו. אני מדברת יותר מדי בחופשיות, אבל את יודעת. שינויי הסיפורים. חוסר ההכנה. השקרים. אלוהים אדירים".

היא גם נשמעת אומרת שהיא מתארת לעצמה שאחיה מעולם לא קרא חוות דעת שלה על תיקי מהגרים.
"מה הוא קורא?", שאלה האחיינית. האחות השיבה: "לא, הוא לא קורא".

דונלד טראמפ ואחותו מריאן טראמפ בארי, 10 ביוני 2008. רויטרס
"אין לו עקרונות". דונלד ואחותו מריאן, 2008/רויטרס

ההקלטות פורסמו לראשונה בוושינגטון פוסט והגיעו בהמשך גם לידי סוכנות הידיעות אי-פי. ההקלטות נחשפו יממה אחת אחרי אזכרה שנערכה בבית הלבן לאחיהם רוברט טראמפ, שמת החודש. בהמשך הוא התייחס בביטול להקלטות.

"בכל יום יש משהו אחר, למי אכפת. אני מתגעגע לאחי, ואני אמשיך לעבוד קשה עבור אזרחי ארצות הברית", מסר טראמפ בהצהרה. "לא כולם מסכימים, אבל התוצאות ברורות. בקרוב המדינה שלנו תהיה חזקה יותר מאי-פעם".

שבועות אחרי שפרסמה את הספר על הנשיא, מארי טראמפ נשאלה לגבי המקורות של חלק מהמידע שלה. בשום מקום בספר לא מוזכר שהיא הקליטה שיחות עם דודתה. אתמול היא אמרה כי היא הקליטה 15 שעות של שיחות פנים מול פנים עמה.

"מארי הבינה שחלק מבני משפחתה שיקרו בהצהרות בעבר", אמר כריס בסטרדי, דובר מטעמה. הוא הוסיף: "היא הרגישה שעליה להקליט את השיחות כדי להגן על עצמה מפני תביעות צפויות".

הנשיא דיבר פעמים רבות בשבחה של אחותו, וההקלטות הן הפעם הראשונה שבה מישהו מבני משפחתו, פרט למארי, הביעו ביקורת עליו.

"זה הזיוף של כל זה. זה הזיוף והרשעות. דונלד מרושע", הוקלטה האחות.

ספריה של מארי טראמפ, על דודה דונלד, בחנות ספרים בניו יורק, יולי 2020. רויטרס
ספריה של מארי טראמפ בחנות ספרים בניו יורק/רויטרס

בספרה של מארי נטען כי דונלד שילם למישהו כדי שיעשה עבורו את המבחנים כדי לעבור לאוניברסיטת פנסילבניה. טראמפ הכחיש זאת, אך באחת ההקלטות אמרה אחותו כי אדם בשם ג'ו שפירו עשה זאת. הנשיא היה חבר של סטודנט זה באוניברסיטה, והוא כבר אינו בין החיים. אלמנתו ואחותו של שפירו אמרו כי הוא מעולם לא עשה מבחנים עבור אף אחד.

"היא מעולם לא ציפה ללמוד כל כך הרבה על מה ששמעה, כולל מאחותו של הנשיא, השופטת הפדרלית מריאן טראמפ בארי, שטענה כי דונלד טראמפ שילם למישהו כדי לעשות עבורו את המבחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully