וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרים בארה"ב: ביידן מגדיל את הפער מטראמפ אחרי העימות

לפי סקר של וול סטריט ג'ורנל ו-NBC, המועמד הדמוקרטי מחזיק בפער של 14% על הנשיא הרפובליקני - היתרון גדול ביותר עד היום. הוא נערך לפני שנודע שהנשיא חולה בקורונה. ברויטרס הפער ביניהם הוא 10%, ו-65% אמרו כי טראמפ היה יכול להימנע מהידבקות אילו התנהג אחרת

בווידאו: העימות הנשיאותי הראשון בין טראמפ לביידן/צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

ג'ו ביידן מגדיל את הפער מדונלד טראמפ, פחות מחודש לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית - כך עולה משני סקרים חדשים שפורסמו היום (ראשון).

בסקר של וול סטריט ג'ורנל ו-NBC, המועמד הדמוקרטי מגדיל את הפער מהנשיא הרפובליקני ל-14% - 53% מול 39%. בחודש שעבר, הפעם בין היריבים היה 8%. הסקר נערך אחרי העימות הראשון והכאוטי בשבוע שעבר, ולפני שטראמפ אובחן חיובי לנגיף הקורונה בסוף השבוע.

לפי הסקר, באופן חריג, אירוע אחד השפיע על השינוי - העימות בין השניים, שבמהלכו קטע טראמפ את ביידן שוב ושוב. זהו הפער הגדול ביותר של סגן הנשיא לשעבר על הנשיא בסקר המשותף של העיתון והרשת.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והמועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן, בעימות הראשון במהלך הבחירות לנשיאות. 30 בספטמבר 2020. רויטרס, רויטרס
הפער הגדול ביותר של ביידן על טראמפ. העימות הנשיאותי, בשבוע שעבר/רויטרס, רויטרס

בסקר של סוכנות הידיעות רויטרס, הפער של ביידן מטראמפ עלה ל-10%. הסקר נערך אחרי העימות ואחרי הידיעות על ההידבקות של הנשיא בווירוס, ולפי המועמד הדמוקרטי נהנה מ-41% תמיכה. רוב הנשאלים אמרו כי הם לא מרוצים מהתגובה של טראמפ למגיפת הקורונה - 57% לעומת 54% שבוע קודם לכן. 65% אמרו כי אילו הנשיא היה מתייחס ברצינות רבה יותר לווירוס, הוא ככל הנראה לא היה נדבק.

רק 34% אמרו כי הם מאמינים שהנשיא אמר לציבור את האמת על הנגיף, שגבה את חייהם של יותר מ-205 אלף אמריקנים. 55% אמרו שהוא לא, ו-11% אמרו שהם לא בטוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully