וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגישת רשת "פוקס" טוענת: טראמפ הציע לי מתנות תמורת סיקור אוהד

13.11.2016 / 5:30

בספר חדש שהיא צפויה לפרסם השבוע טוענת המגישה מייגן קלי כי טראמפ פנה לעיתונאים נוספים והציע להם מתנות ודברי חנופה בניסיון להשפיע על סיקור הבחירות. לדבריה הסירוב למיליארדר היה "החלטה אתית קלה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(טראמפ מתראיין לקלי בחודש מאי השנה)

שדרנית רשת "פוקס" האמריקנית, מייגן קלי, טוענת כי נשיא ארצות הברית הנבחר, דונלד טראמפ, הציע להעניק לה מתנות תמורת סיקור אוהד במהלך הבחירות לנשיאות. על פי דיווח בסוכנות הידיעות אי-פי, בספר זכרונות חדש שקלי צפויה לפרסם השבוע, ועותק מוקדם שלו הגיע לידי אנשי הסוכנות, היא מפרטת כיצד ניסה טראמפ להציע לה מתנות שונות, בהן אירוח חינם באחד מבתי המלון ברשת שבבעלותו. לדבריה, טראמפ ניסה לפנות לעיתונאים נוספים, שאת שמותיהם לא ציינה, והציע להם מתנות כדי להשפיע על סיקור מסע הבחירות שלו.

"זה למעשה אחד הסיפורים שלא סופרו מבחירות 2016" כותבת קלי בספרה - "להסתפק ביותר" (Settle for More). לטענתה, טראמפ ניסה להשפיע על עיתונאים מסוימים באמצעות דברי חנופה. "זה דבר חכם כיוון שבתקשורת ישנם אנשים רבים שהאגו שלהם זקוק לליטוף", הוסיפה. לטענתה היה ברור כי הצעותיו של טראמפ להענקת מתנות נועדו להטות את הסיקור לטובתו. "הוא ניסה להשפיע על אנשים ואחדים מהם הושפעו", כתבה. קלי העידה על עצמה כי הסירוב להצעותיו של טראמפ היה "החלטה אתית קלה". היא מציינת בספרה כי בין הצעות אלו נכלל סוף שבוע עם חברותיה במלון בבעלותו בניו יורק וכן טיסה חינם לה ולבעלה לאחוזתו של המיליארדר בפלורידה.

לקריאה נוספת:
קלינטון מאשימה את ה-FBI בהפסד: "חידוש החקירה עצר את המומנטום"
"שונא נשים וגזען": אלפים בהפגנות נוספות נגד טראמפ
טראמפ נחוש להגיע להסכם ישראלי-פלסטיני: "העסקה האולטימטיבית"

מייגן קלי. Brendan Hoffman, GettyImages
החלטה אתית קלה. מייגן קלי/GettyImages, Brendan Hoffman

שלשום פרסם העיתון "ניו יורק טיימס" כי בספרה טוענת קלי בנוסף כי טראמפ קיבל מידע יום לפני העימות הראשון בין המועמדים לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית בחודש אוגוסט 2015 אותו הנחתה, על אודות השאלות שתכננה לשאול אותו. על פי הדיווח הלילה באי-פי קלי מפרטת בספרה כי טראמפ התקשר אל אחד מבכירי רשת "פוקס ניוז", ביל סאמון, ואמר לו כי שמע שבכוונתה להפנות אליו את שאלתה הראשונה.

"איך הוא יכול היה לדעת את זה?" מעלה קלי את השאלה בספרה, מבלי להשיב עליה. היא ציינה בהמשך כי אף אחד מעמיתיה בהפקת משדר העימות לא הדליף לטראמפ את דבר השאלה. לדבריה, הוא הגיב בכעס חסר פרופורציות בשיחה עם סאמון, התנהגות אותה כינתה "מוזרה, בייחוד עבור אדם שמעוניין לקבל את המפתחות לנשק הגרעיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully