וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על קלינטון: מקווה שהיא תחלים ולראות אותה בעימות

בריאיון לרשת "פוקס" התייחס המועמד הרפובליקני לראשונה למצבה הבריאותי של יריבתו הדמוקרטית, אחרי שזאת אובחנה כחולה בדלקת ריאות ונטשה אירוע זיכרון. "משהו קורה שם, אבל לא חושב שביידן יחליף אותה". הוא הבטיח לחשוף פרטים על מצבו

עריכה: מתן חדד

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (שני) בריאיון לרשת פוקס ניוז כי הוא מקווה שיריבתו הדמוקרטית הילרי קלינטון תחלים ותופיע לעימות מולו, שאמור להתקיים בעוד כשבועיים. בהתייחסות ראשונה לאירוע, אמר טראמפ כי הוא אינו סבור שסגן הנשיא ג'ו ביידן יחליף את שרת החוץ לשעבר, רעיון שנזרק לאוויר על ידי כמה פרשנים.

"משהו קורה שם", אמר המיליארדר, ששמר על טון ממלכתי ביחס להתבטאויות קודמות שלו בנושא. "אני מקווה שהיא תחלים ותחזור למרוץ, ונראה אותה בעימות". כשנשאל אם בריאות המועמדים הפכה לסוגיה בבחירות, השיב טראמפ כי "אני חושב שכן. למעשה, בשבוע שעבר עברתי בדיקות וכשיגיעו התוצאות אשחרר נתונים ספציפיים".

לקריאה נוספת בנושא:
הבעיה של קלינטון החולה היא לא רק הדלקת - אלא גם האמינות
השתיקה הארוכה והאבחנה המאוחרת: כך הסתבכה קלינטון עם מצבה הרפואי

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ בסנט לואיס, מיזורי, 11 בספטמבר 2016. רויטרס
איחל ליריבתו בהצלחה. טראמפ/רויטרס

דבריו מגיעים לאחר שאתמול נטשה קלינטון אירוע זיכרון לציון 15 שנה לפיגועי 11 בספטמבר בעקבות "החום הכבד". היא תועדה כשהיא מועדת בטרם נכנסה לרכבה והועברה למנוחה בדירתה של בתה צ'לסי. לאחר כשעה היא יצאה לכתבים שהמתינו במקום, נופפה לעברם ואמרה כי היא "מרגישה נפלא".

בהמשך הערב הודיע מטה הקמפיין שלה כי היא שבה לביתה שבעיירה צ'פקוואה. בלילה פרסמה רופאתה של קלינטון כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות אובחנה ביום שישי האחרון כסובלת מדלקת ריאות. היא הוסיפה כי קלינטון התייבשה בטקס הזיכרון בניו יורק, אולם לדבריה היא "מחלימה יפה". בעקבות האירועים ביטלה קלינטון אירועי בחירות שאמורים היו להתקיים היום ומחר בקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully