וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתיקה הארוכה והאבחנה המאוחרת: כך הסתבכה קלינטון עם מצבה הרפואי

המועמדת הדמוקרטית נאלצה לנטוש את אירוע הזיכרון לפיגוע בתאומים, אולם זמן רב עבר עד שבקמפיין שלה הבהירו מה גרם לה לעזוב וגם הודעת רופאתה האישית לא הזימה את השמועות. היממה הקשה של קלינטון, דקה אחר דקה

עריכת וידאו: ניר חן.

מה שהיה אמור להיות עוד אירוע זיכרון, הפך אתמול (ראשון) לצרה של ממש עבור המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון. שרת החוץ לשעבר, שהשתתפה בטקס לציון 15 שנה לפיגוע במגדלי התאומים בניו יורק, נאלצה לנטוש אותו לאחר שחשה ברע.

זמן רב חלף מהדיווח הראשון על עזיבתה המפתיעה, דרך הודעת הקמפיין שלה ועד לפרסום האבחנה שהיא חלתה בדלקת ריאות. עם זאת, גם ההודעה האופטימית של רופאתה האישית לא צפויה להסיר את העננה מעל מצבה הרפואית של שרת החוץ לשעבר, שמאבדת גובה עם הישורת האחרונה של המרוץ.

לקריאה נוספת בנושא
כבר לא "אלרגיה לטראמפ": בריאותה של קלינטון הפסיקה להצחיק את ארה"ב
קלינטון ביטלה את אירועי הקמפיין הקרובים: "סובלת מדלקת ריאות"
"סבלה מהחום": קלינטון נטשה את טקס הזיכרון לפיגוע בתאומים

תיעוד: הילרי קלינטון התמוטטה במהלך טקס הזיכרון לפיגוע במגדלי התאומים. רויטרס
בתחילה דווח כי היא התעלפה. קלינטון מועדת בדרכה לרכב/רויטרס

17:16 דיווח ראשון ברשת פוקס ניוז על נטישתה המפתיעה של קלינטון. בתחילה נטען כי התעלפה, אך בהמשך מסרה הרשת המזוהה עם המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ כי חוותה "אירוע רפואי".

18:05: אחרי כמעט שעה של בלבול, מטה קלינטון מפרסם הודעה ראשונה שבה נמסר כי המועמדת הדמוקרטית "סבלה מהחום הכבד" ולכן נאלצה לעזוב. היא הגיעה לדירתה של בתה צ'לסי, שם היא נחה.

18:31 זדנק גזדה, תומך של קלינטון שהיה באירוע, מפרסם בחשבון הטוויטר שלו את תיעוד הרגעים שבהם המועמדת מובלת למכוניתה לאחר נטישת טקס הזיכרון. במהלך הסרטון היא נראית כשהיא נתמכת בידי אחד המאבטחים ומועדת.

18:51 בניסיון לשדר עסקים כרגיל, קלינטון יוצאת מדירתה של בתה, שם המתינו לה הכתבים הסקרנים. כשהיא מחויכת היא נופפה לעברם ואמרה כי היא "מרגישה מצוין" וכי זהו "יום נהדר בניו יורק".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

20:45 אנשיה של קלינטון מוסרים כי היא שבה לביתה בצ'פקוואה, שבפרברי ניו יורק. הכתבים שמתלווים לקמפיין שלה לא היו שם כדי לתעד את האירוע.

00:30 כשבע שעות לאחר האירוע, משחררת הרופאה של המועמדת הדמוקרטית את האבחנה הרפואית שלה ומוסרת כי היא אובחנה כחולה בדלקת ריאות ביום שישי האחרון, אחרי ימים של שיעולים ארוכים שהיו קשורים לאלרגיות. עוד מסרה הרופאה שלה, ד"ר ליסה ברדק, כי היא התייבשה במהלך הטקס אולם עתה היא "מחלימה יפה".

5:26 גורם בקמפיין של קלינטון מודיע כי היא תישאר בביתה בימים הקרובים בשל מצבה הרפואי ובעקבות זאת בוטלו אירועי הבחירות שלה בקליפורניה, שהיו אמורים להתקיים היום ומחר.

הילרי קלינטון יוצאת מבית בתה צ'לסי בניו יורק, אחרי שמעדה. 11 בספטמבר 2016. רויטרס
ניסתה לשדר עסקים כרגיל. קלינטון לאחר שיצאה מהדירה של בתה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully