וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה הבחירות של קלינטון: ייתכן שטראמפ לא יופיע לעימותים הבאים

אנשי הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית העלו את האפשרות שאיל הנדל"ן יבחר להחמיץ את שני האירועים הבאים, על רקע סקרים שקבעו כי הפסיד בעימות הראשון, אך טראמפ הדגיש: "אגיע ב-100%". קלינטון: "אני מתכוונת להגיע, והוא יכול להחליט מה ברצונו לעשות"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

אנשי מטה הקמפיין של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון מסרו אתמול (שלישי) כי הם "חוששים" שהמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ לא ישתתף בשני העימותים הקרובים. זאת, על רקע הסקרים שנעשו בתום העימות האחרון, לפיהם איל הנדל"ן הפסיד לשרת החוץ לשעבר. "אנו מודאגים מאוד שאנשי הקמפיין ייפגשו ויגידו: 'מה הדרך שבה אנו יכולים להתחמק משני העימותים הבאים'", אמר ג'ון פוסטדה, יו"ר הקמפיין של קלינטון.

בנוסף, ראש עיריית ניו יורק לשעבר ויועצו הקרוב של טראמפ, רודי ג'וליאני, העלה את האפשרות שהמועמד הרפובליקני לא ישתתף בעימותים העתידיים, במידה שלא יקבל הבטחות מהמנחים לכך שלא יפעלו כדי להכשילו. לטענתו, המנחה של העימות הנוכחי, לסטר הולט, "צריך להתבייש בעצמו". הוא ציין כי הולט ניסה לתקן את דבריו של טראמפ בשני מקרים, אך "שגה לחלוטין".

עוד על העימות הנשיאותי הראשון:
אחרי שמצלמות העימות כבו, טראמפ וקלינטון עוברים לקרב על הנרטיב
קלינטון תקפה וצחקה, אך סחטה רק תיקו - שמועיל לטראמפ
קלינטון חייכה, טראמפ איבד את שלוותו: כך נראה העימות הראשון

הילרי קלינטון ודונלד טראמפ בעימות הנשיאותי. רויטרס
קלינטון וטראמפ לוחצים ידיים לאחר העימות הראשון, אתמול/רויטרס

"אם הייתי טראמפ, לא הייתי משתתף בעימות נוסף אם לא היו מבטיחים לי שהעיתונאים יתנהגו כמו עיתונאים ולא כ'בודקי עובדות' בורים", אמר ג'וליאני בריאיון לרשת "פוקס". "אם אתם תוהים מדוע טראמפ סבור שהעיתונות נוטה כלפי השמאל, לסטר הולט הוכיח זאת הלילה". ג'וליאני הדגיש כי לא ייעץ לטראמפ לוותר על העימותים הבאים.

קלינטון עצמה התייחסה לאפשרות שטראמפ לא יופיע לעימות, ואמרה: "ובכן, אני מתכוונת להגיע, והוא יכול להחליט מה ברצונו לעשות". לדבריה, "אם אהיה האדם היחיד על הבמה, אז כך יהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טראמפ דווקא שיבח את הולט, ואמר כי הוא עשה "עבודה טובה". כמו כן, לאחר העימות אמר בריאיון כי הוא "ישתתף בעימותים הבאים ב-100%".

בסקר שערכה אתמול בבוקר רשת CNN לאחר העימות הראשון עלה כי 62% מהנשאלים טענו שקלינטון ניצחה את טראמפ בוויכוח שנמשך שעה וחצי על במת אוניברסיטת "הופסטרה" שבניו יורק. עם זאת, בסקרים אינטרנטיים באתרים אמריקניים מרכזיים עלה כי איל הנדל"ן דווקא ניצח. טראמפ כתב בעמוד הטוויטר שלו כי "זכיתי בכל הסקרים שנערכו אתמול לאחר העימות, מלבד זה של CNN – ערוץ שנצפה בקושי".

(עדכון ראשון: 21:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully