וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון למתנדביה: "זמנים קשים למדינה, צאו החוצה והמשיכו להיאבק"

בשיחה שקיימה עם פעיליה אמרה המועמדת המנוצחת כי לא "תמתיק" את ההפסד לנשיא הנבחר טראמפ. "אנו יודעים מה עמד על הפרק בבחירות. כשתהיו מוכנים - צאו להילחם". היא הזכירה כי קיבלה את רוב קולות הבוחרים: "מדגיש את חשיבות עבודתנו"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: נאום התבוסה של קלינטון)

הילרי קלינטון אמרה למתנדבי הקמפיין שלה כי היא לא מתכוונת "להמתיק" את ההפסד שלה בבחירות לנשיאות ארצות הברית. בשיחת ועידה שקיימה עמם בשישי בלילה הודתה מועמדת המפגלה הדמוקרטית כי "אלו הם ימים מאוד-מאוד קשים".

שרת החוץ לשעבר, שנוצחה על ידי דונלד טראמפ, מתכננת לקיים שיחות דומות בימים הקרובים עם יועצים, מתנדבים, אנשי צוות ותורמים שליוו אותה לאורך הקמפיין המתיש. קלינטון הזכירה בשיחה כי חרף הפסדה במרוץ, היא עדיין בדרך לקבל את רוב קולות הבוחרים. "צאו החוצה והמשיכו להיאבק", הפצירה במתנדבים.

עוד בנושא:
טראמפ נחוש להגיע להסכם ישראלי-פלסטיני: "העסקה האולטימטיבית"
"לראשונה זה שנים, היא נראתה רגועה": קלינטון תועדה בטיול ביער
ה-KKK יקיימו "צעדת ניצחון" לטראמפ; במטה הרפובליקני "נגעלים"

הילרי קלינטון אחרי ההפסד לדונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. 9 בנובמבר 2016. רויטרס
"ימים מאוד מאוד קשים". קלינטון/רויטרס

"זה נראה שאנו בדרך לזכות ברוב הקולות וזה מדגיש את עוצמת החשיבות בעבודה שלכם ובהשפעה המתמשכת שלה", אמרה. קלינטון הוסיפה: "הקשיבו, זה הפסד קשה לכולנו מאחר שאנחנו יודעים מה עמד על הפרק בבחירות הללו ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי שנוכל להמשיך ולקדם את מה שאנו מאמינים. כשתהיו מוכנים, אני מקווה שתצאו ותמשיכו להילחם. מעולם לא חשבתי שהקמפיין הזה נוגע לאדם אחד או למערכת בחירות אחת".

לדבריה, "אלו זמנים קשים עבור המדינה שלנו. אני חושבת שראינו כיצד אנשים הגיבו לאירועי הבחירות ואני יודעת שאנחנו צריכים להיות זמינים אחד לשני כדי שיהיה ברור לנו שמה שעשינו היה כה חשוב". קלינטון הוסיפה כי המחשבה על יועציה "שיפרה את מצב רוחי בימים האחרונים".

קלינטון הופיעה באירוע בברוקלין, שבו דיברה אל חברי הקמפיין. גם בעלה והנשיא לשעבר ביל קלינטון נכח במקום. רבים מהאנשים שליוו אותה לאורך הבחירות צפויים לעזוב את האזור בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully