וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס ואוהיו על הכוונת: בלומברג שופך 15 מיליון דולר לטובת ביידן

המיליארדר שהתגייס לטובת המועמד הדמוקרטי כדי לגבור על טראמפ יוצא לבליץ של תשדירים בשבוע האחרון לקמפיין. אחרי כספים רבים ששפך על פלורידה, סקרים שערך הראו כי שתי המדינות שקריטיות לכהונה שנייה של טראמפ מהוות הזדמנות לשינוי המפה

בווידאו: העימות השני בין טראמפ לביידן/צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

המיליארדר מייקל בלומברג מתכנן להשקיע כ-15 מיליון דולר בתשדירי בחירות בטקסס ובאוהיו בשבוע האחרון של הקמפיין כדי לעזור למועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן לגבור על הנשיא דונלד טראמפ - כך אמר היום (שלישי) דובר מטעמו. הפרסומות בשתי המדינות ירוצו ממחר ועד יום הבחירות, בשלישי הבא.

בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר שנכשל בפריימריז הדמוקרטיים, הבטיח להשקיע כמאה מיליון דולר מהונו כדי לתמוך בביידן בפלורידה דרך ועד הפעולה שלו וקבוצות דמוקרטיות אחרות. הוא החליט להשקיע כספים בטקסס ואוהיו אחרי שהצוות שלו בחן סקרים פנימיים בכמה מדינות.

"אנחנו מאמינים שפלורידה תהיה צמודה עד הסוף, וחיפשנו הזדמנויות נוספות להרחיב את המפה", אמר הווארד וולפסטון, יועצו של בלומברג, לניו יורק טיימס. "מבחינתנו, טקסס ואוהיו הן ההזדמנות הטובות ביותר לכך".

ג'ו ביידן בביקור במטה בצ'סטר, פנסילבניה, 26 באוקטובר 2020. רויטרס
מנסה לחדור למעוזים רפובליקניים. ביידן/רויטרס

הדובר של בלומברג אמר כי הוא גם יגדיל את הפרסום בעד ביידן בפלורידה, ובך יחזק את הקמפיין שהחל באמצע ספטמבר עם פרסומות יומיות בעשרה כלי תקשורת במדינה.

התשדירים בטקסס, שיעלו באנגלית ובספרדית, יתמקדו בטיפול של הנשיא הרפובליקני במגיפת הקורונה, ובאוהיו הפרסומות יתרכזו במגיפה, בכלכלה ובהבטחה של ביידן "לבנות מחדש טוב יותר".

טראמפ ניצח בטקסס ובאוהיו ב-2016, ושמירה עליהן קריטית לסיכוי שלו לזכות בכהונה שנייה. הסקרים בשתי המדינות מצביעות על מרוץ צמוד בשתי המדינות, המקנות 38 ו-18 אלקטורים בהתאמה. כדי לזכות בבחירות בשיטה האמריקנית, על המועמד לזכות בלפחות 270 אלקטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully