וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון מאשימה את ה-FBI בהפסד: "חידוש החקירה עצר את המומנטום"

המועמדת הדמוקרטית אמרה בשיחה עם תורמיה כי ההכרזה של ראש הבולשת על פתיחה מחדש של חקירת המיילים פגעה בתמיכה בה, וההודעה על סגירת התיק האיצה במצביעי טראמפ להגיע לקלפי. "הובלנו משמעותית במדינות שבהן בסופו של דבר הפסדנו". היא אף הודתה: "אני שבורת לב"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, שהפסידה בבחירות לנשיאות למועמד הרפובליקני דונלד טראמפ, טענה כי ההכרזה של ראש הבולשת הפדרלית (FBI), ג'יימס קומי, על חידוש חקירת פרשת המיילים שבה היא מעורבת, עצרה את המומנטום של הקמפיין – כך דיווח ה"וושינגטון פוסט". בנוסף, היא ציינה כי ההודעה על סגירת החקירה ימים ספורים לפני יום הבחירות לא תרמה לגיוס הקולות, ודווקא עשתה את ההיפך והאיצה בתומכי טראמפ להגיע לקלפיות.

"ישנן הרבה סיבות מדוע בחירות כאלה אינן מוצלחות", אמרה קלינטון בשיחת ועידה עם תורמיה המרכזיים. "לפי המחקר שלנו, המכתב של קומי העלה ספקות שהיו חסרות בסיס שעצרו את המומנטום. אחרי העימות השלישי הרגשנו כל כך טוב ממצבנו. הובלנו במידה ניכרת בכל המדינות המתנדנדות מלבד בשתיים, שבהן היינו בתיקו או שפיגרנו באחוז אחד. הובלנו משמעותית במדינות שבהן בסופו של דבר הפסדנו".

עוד כתבות בנושא:
טראמפ נחוש להגיע להסכם ישראלי-פלסטיני: "העסקה האולטימטיבית"
בצעד מפתיע: טראמפ הדיח את מושל ניו ג'רזי מהרכבת הממשל
"לראשונה זה שנים, היא נראתה רגועה": קלינטון תועדה בטיול ביער

הילרי קלינטון אחרי ההפסד לדונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית. 9 בנובמבר 2016. רויטרס
"המכתב של קומי העלה ספקות שהיו חסרות בסיס". קלינטון/רויטרס

"(התמיכה בנו) ירדה, והיינו צריכים להשקיע מאמץ רציני כי להרוויח מחדש את היתרון שהיה לנו", הוסיפה המועמדת. היא לא האשימה את קומי באופן אישי, כמו שעשו רבים ממפלגתה, שטענו כי היותו רפובליקני לשעבר השפיעה על ההחלטה להכריז על פתיחת החקירה.

"בדיוק כשהתחלנו לעלות בסקרים, הגיע המכתב השני של קומי, וזה העלה את המוטיבציה בקרב מצביעי טראמפ", ציינה קלינטון. "טראמפ בילה את ארבעת הימים האחרונים של הקמפיין שלו בתקיפה אישית שלי, והתוצאה היא תוצאות הבחירות", הוסיפה.

"אני שבורת לב", סיכמה קלינטון. "לא אעמיד פנים כי אני מרגישה אחרת. זה הפסד קשה מאוד, בייחוד בגלל שכולם עבדו כל כך קשה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דונלד טראמפ בפגישה עם ברק אובמה בבית הלבן, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
"תקף אותי אישית בארבעת הימים האחרונים לקמפיין". טראמפ/AP

ביום שישי אמרה קלינטון למתנדבי הקמפיין שלה כי היא לא מתכוונת "להמתיק" את ההפסד שלה. בשיחת ועידה שקיימה עמם בשישי בלילה הודתה המועמדת כי "אלו הם ימים מאוד-מאוד קשים".

קלינטון הזכירה בשיחה כי חרף הפסדה במרוץ, היא עדיין בדרך לקבל את רוב קולות הבוחרים. "צאו החוצה והמשיכו להיאבק", הפצירה במתנדבים. "זה נראה שאנו בדרך לזכות ברוב הקולות וזה מדגיש את עוצמת החשיבות בעבודה שלכם ובהשפעה המתמשכת שלה", אמרה.

קלינטון הוסיפה: "הקשיבו, זה הפסד קשה לכולנו מאחר שאנחנו יודעים מה עמד על הפרק בבחירות הללו ואנחנו חייבים לעשות הכול כדי שנוכל להמשיך ולקדם את מה שאנו מאמינים. כשתהיו מוכנים, אני מקווה שתצאו ותמשיכו להילחם. מעולם לא חשבתי שהקמפיין הזה נוגע לאדם אחד או למערכת בחירות אחת".

(עדכון ראשון: 21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully