וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיאוריה החדשה של תומכי טראמפ: קלינטון החולה הוחלפה בכפילה

תיאוריות קונספירציה סביב המועמדת הדמוקרטית הן לא דבר שבשגרה, אך בעקבות האבחנה הרפואית האחרונה שלה הן הגיעו לשלב חדש. ברשתות החברתיות נפוצו "הוכחות" לכך שאישה אחרת יצאה במקומה מדירתה של בתה. "רזה מדי"

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

תיאוריות שונות ומשונות סביב בריאותה של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון נפוצות זה זמן רב בקרב רפובליקנים ותומכיו של דונלד טראמפ. אבחונה כחולת דלקת ריאות ועזיבת אירוע הזיכרון בניו יורק בשל התייבשותה, רק חיזקו את אותן תיאוריות קונספירציה שמופצות ברשתות החברתיות.

לאחר שנטשה את הטקס לציון 15 שנה לפיגועים במגדלי התאומים, הלכה קלינטון לנוח בדירתה של בתה צ'לסי. חובבי הקונספירציות ציינו כי מחזהה הרענן לאחר שיצאה משם כעבור כשעה הוא הוכחה לכך שהייתה זאת לא אחרת מכפילה של שרת החוץ לשעבר.

האשטג פופולרי שהחל לצבור תאוצה הוא #HillarysBodyDouble (הכפילה של הילרי). בין "ההסברים" שמעלים תומכיו של טראמפ הוא שהמועמדת הדמוקרטית נראתה רזה יותר כשיצאה לכתבים וכי לכאורה לא היו סביבה סוכנים חשאיים. תמונות מזוויות אחרות מפריכות את הטענות הללו.

בין האנשים שהוזכרו כ"כפיליה" של קלינטון הייתה השחקנית תרזה לילי ברנוול, המזכירה אותה חיצונית ומחקה אותה לעתים בתכניות בידור שונות.

לקריאה נוספת בנושא
קלינטון על מצבה: "חשתי סחרחורת, לא חשבתי שהדלקת משמעותית"
טראמפ על קלינטון: מקווה שהיא תחלים ולראות אותה בעימות

"הכפילה של קלינטון" נמצאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully