וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילרי קלינטון פרסמה ברכת שנה טובה: "אנו חזקים יותר ביחד"

1.10.2016 / 4:38

באיגרת של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב שלחה קלינטון את "מיטב האיחולים" ל"משפחות והקהילות היהודיות ברחבי ארצות הברית, ישראל ומסביב לעולם". בהמשך התייחסה גם למותו של פרס: "לא נוותר על המרדף אחר השלום"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(העימות בין קלינטון לטראמפ, השבוע)

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, פרסמה אמש (שישי) ברכת שנה טובה לקהילות היהודיות בארצה וברחבי העולם. "עם פרוס החגים אני שולחת את מיטב האיחולים ומברכת ב'שנה טובה' את המשפחות והקהילות היהודיות ברחבי ארצות הברית, בישראל ומסביב לעולם", כתבה קלינטון.

היא הוסיפה כי ראש השנה ויום כיפור הם עת לתפילה ולהתבוננות פנימית וקראה לאזרחי ארצות הברית לבחון כיצד ביכולתם לפעול למען משפחתם, קהילתם והאנשים סביבם הזקוקים לעזרה. "עלינו לשאול את עצמנו אם אנו יכולים לעשות יותר למען עתיד טוב יותר שבו איש אינו נותר מאחור".

"ראש השנה ויום כיפור הם עת לתפילה ולהתבוננות פנימית. עת להסתכל על השנה שחלפה ולבחון מקרוב את הדברים שעשינו או אמרנו ולשאול את עצמנו כיצד אנו יכולים להשתפר בשנה הבאה", כתבה. "זו תקופה בה אנו ניצבים בפני האתגר של העבודה הקשה של הסתכלות על עצמנו, שהיא המפתח להשתפר כבני משפחה, כחברים וכשכנים"

הבחירות לנשיאות ארצות הברית - סיקור מיוחד:
בני הזוג קלינטון על מותו של הנשיא פרס: "איבדנו חבר קרוב"
קלינטון תקפה וצחקה, אך סחטה רק תיקו - שמועיל לטראמפ
תביעה נגד טראמפ: "רצה לפטר עובדות שלא נראו טוב"

הילרי קלינטון בעצרת בחירות באומהה, נברסקה, 1 באוגוסט 2016. רויטרס
"עלינו לשאול את עצמנו אם אנו יכולים לעשות יותר למען עתיד טוב יותר". קלינטון/רויטרס

בהמשך התייחסה קלינטון גם לאזרחי ארצות הברית באופן ספציפי. "ארצנו חייבת לעשות זאת גם כקהילה לאומית. על כל האמריקנים לבחון את מעשיהם וכיצד ביכולתם לבצע 'תיקון עולם'", כתבה. "כלומר, לשאול את עצמם אם הם יכולים לעשות יותר על מנת לסייע למי שזקוקים לקורת גג או לפת לחם. לשאול את עצמנו אם אנו יכולים לעשות יותר כדי להבטיח שהסובבים אותנו זוכים לביטוח בריאות. והאם אנו יכולים לעשות יותר למען עתיד טוב יותר בו איש אינו נותר מאחור. זה חיוני שנשאל את השאלות האלה ובשיאם של הימים הנוראים זה אף חשוב יותר שנעבוד לקראת פתרונן".

"רבים מהאתגרים הסבוכים בפניהם אנו עומדים כאומה נראים מאיימים אך למרבה המזל אנו לא מתמודדים איתם לבדנו. אנו חזקים יותר ביחד ואם נתחייב לפעול בלב שלם אחד עם השני נוכל בוודאי לבנות עולם טוב יותר למען הדורות הבאים", הוסיפה.

בסיום האיגרת התייחסה קלינטון גם למותו של שמעון פרס. "השנה הימים הנוראים יציינו גם את העצב שאנו חשים על מותו של הנשיא הישראלי לשעבר שמעון פרס - אדם שמפעל חייו גילם את המהות של תיקון עולם. הבה נכבד את המורשת שלו בכך שנמשיך לחזק את הקשרים בין אזרחי ארצות הברית לבין העם בישראל ובכך שלעולם לא נוותר על המרדף אחר השלום".

"מי ייתן והשנה הבאה תהיה מלאה במתיקות ובאושר", חתמה את ברכתה.

שמעון פרס והילארי קלינטון בעת ביקורה במזרח התיכון, ירושלים. מרץ 2009. AP
"מפעל חייו גילם את המהות של תיקון עולם". פרס עם קלינטון ב-2009/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully