וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 57% סבורים שקלינטון ניצחה את טראמפ בעימות השני

10.10.2016 / 6:53

לפי רשת CNN, רק 34% מהנשאלים השיבו כי המועמד הרפובליקני טראמפ גבר על יריבתו הדמוקרטית בעימות השני והסוער. 63% אמרו כי הופעתו של טראמפ הייתה טובה יותר מזו שציפו לה. קלינטון: "שום דבר לא מפתיע אותי בטראמפ"

צילום: רויטרס, עריכה: עמרי וייס

57% מהצופים בעימות השני בין המועמדים לנשיאות ארצות הברית סבורים שהמועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון ניצחה את יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ - כך עולה מסקר של רשת CNN שפורסם הבוקר (שני).

רק 34% מהנשאלים השיבו כי הם חושבים שהמיליארדר, שהופיע בצל סערת הקלטת הפוגענית כלפי נשים, רשם תצוגה טובה יותר. 63% אמרו כי הופעתו של טראמפ הייתה טובה יותר מזו שציפו לה, ואילו 39% השיבו כי הופעתה של קלינטון עלתה על הציפיות ממנה.

הבוקר התייחסה המועמדת הדמוקרטית לתפקודו של יריבה הרפובליקני ואמרה: "שום דבר לא מפתיע אותי בטראמפ. הוא היה בלתי אמין. יש מחקרים שאומרים שהוא שוגה ב-70% מהדברים שהוא אומר, והיום הוא הצליח להתעלות על כך".

לקריאה נוספת:
קלינטון: חשף את יחסו המשפיל לנשים; טראמפ: שטן, אכניס אותך לכלא
אובמה על התבטאויות טראמפ כלפי נשים: "דברים שלא ייאמנו"
האישה שאליה כוונו ההערות הגסות של טראמפ: "נעצבתי לשמוע אותן"

העימות השני בין המועמדים לנשיאות הילרי קלינטון ודונלד טראמפ, אוקטובר 2016. רויטרס
קלינטון וטראמפ בעימות הלילה/רויטרס

שני המועמדים נפגשו הלילה לעימות סוער במיוחד באוניברסת וושינגטון בסנט לואיס, שבמהרה גלש לפסים נמוכים במיוחד. השניים לא לחצו ידיים בפתח העימות, שקדמה לו מסיבת עיתונאים חריגה במיוחד שבה הציג דונלד טראמפ את ארבע הנשים שהתלוננו לאורך השנים כי הנשיא לשעבר ביל קלינטון, בעלה של יריבתו הילרי קלינטון, תקף אותן מינית.

במהלך העימות הותקל המועמד הרפובליקני בשאלה על יחסו לנשים, בעקבות הקלטת שנחשפה בסוף השבוע ובו תועד אומר דברים בוטים במיוחד על נשים. טראמפ השיב כי אלו "דיבורים של חדר הלבשה" והפנה את האצבע לעבר בעלה של יריבתו, ביל קלינטון.

המועמדת הדמוקרטית, שנקטעה פעמים רבות על ידי טראמפ, האשימה אותו ביחס מבזה כלפי נשים, והוא מצדו תקף אותה נחרצות על פרשת המיילים הפרטיים. המועמד הרפובליקני הגדיל לעשות והבטיח "להכניס אותה לכלא" אם ייבחר לתפקיד בעוד פחות מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully