וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: קשה להצליח כשיו"ר בית הנבחרים מעניק אפס תמיכה

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב התייחס להצהרתו של פול ראיין לפיה לא ישתתף בקמפיין הבחירות למענו ויתמקד בשמירת הרוב הרפובליקני בקונגרס. לדברי טראמפ, הקושי מתעורר "למרות הזכייה בעימות השני לפי הסקרים"

צלמים זמניים מורשים

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס היום (שלישי) לדבריו של יו"ר בית הנבחרים האמריקני פול ראיין, שאמר כי לא יתמוך בו עוד ולא ישתתף בקמפיין הבחירות. "למרות הזכייה בעימות השני, כך על פי כל הסקרים, קשה להצליח כשפול ראיין ואחרים מעניקים אפס תמיכה", כתב טראמפ בטוויטר.

הציוץ הגיע יום לאחר הכרזתו של ראיין, שהצהיר על הפסקת תמיכתו בטראמפ בעקבות פרסום הקלטת משנת 2005 שבה נשמע המועמד הרפובליקני מתייחס לנשים באופן מבזה. יו"ר בית הנבחרים הצהיר כי במקום לסייע לטראמפ בקמפיין, הוא יתמקד בסיוע למפלגה הרפובליקנית לשמר את שליטתה בקונגרס.

עוד בנושא:
טראמפ על ההקלטה: אין סיכוי שאפרוש; רעייתו: דבריו פגעו בי
בכירים רפובליקנים קוראים לטראמפ לפרוש: "מספיק, הוא לא ראוי"
אובמה על התבטאויות טראמפ כלפי נשים: "דברים שלא ייאמנו"

דונלד טראמפ בעצרת בחירות בצפון קרוליינה 6.7.16. רויטרס, רויטרס
חצה את הגבול של הבכירים הרפובליקנים. טראמפ/רויטרס, רויטרס

עד כה 40 סנאטורים וחברי קונגרס רפובליקניים הסירו את תמיכתם בטראמפ וכמעט 30 מתוכם קראו לו לפרוש מהמרוץ לבית הלבן. חלקם הקטן היו תומכים נלהבים של איל ההון הניו יורקי בתחילת דרכו, אך נראה כי מבחינת בכירים במפלגה, הקש ששבר את גב הגמל בסדרת התבטאויותיו הפוגעניות של טראמפ היה הקלטת האחרונה. דבריו של טראמפ זכו לגינויים גם מצדה הדמוקרטי של הקשת הפוליטית, כמו גם להתייחסותה של המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון במהלך העימות בין השניים. גם אשתו של טראמפ, מלניה, הצהירה כי נפגעה מדבריו.

בסרטון האחרון, שפרסם בליל שבת "וושינגטון פוסט", נשמע טראמפ בהקלטה מ-2005 אומר: "כשאתה כוכב נותנים לך לעשות הכול". הדברים נאמרו לבילי בוש, מנחה של תכנית הבידור "אקסס הוליווד" בעת שהשניים היו על אוטובוס בדרכם לסט של תכנית אופרת הסבון "ימי חיינו" שבה התארח טראמפ. "תפוס אותן באיבר המין שלהן. אתה יכול לעשות הכול".

במהלך השיחה דיבר טראמפ על אישה בשם ננסי, ואמר כי ניסה להתחיל איתה על אף שהייתה נשואה. "התחלתי איתה ונכשלתי, אני מודה בזה", אמר טראמפ. "ניסיתי לזיין אותה. התחלתי איתה כמו כלבה, אבל לא הצלחתי להגיע אליה והיא הייתה נשואה". בהמשך הוסיף: "עכשיו אני רואה אותה ויש לה שדיים מזויפים, היא שינה את המראה שלה לחלוטין".

בסדרת ראיונות שקיים המועמד הרפובליקני עם מגיש הרדיו הווארד סטרן, ופורסמה ברשת CNN, הוא נשמע מתבטא באופן גס כלפי נשים, כולל על בתו איוונקה, ומתייחס לעברו המיני וליחסים שהוא מקיים עם אשתה. "היא תמיד הייתה מאוד חושנית", אמר טראמפ על בתו, והוסיף כי "היא גבוהה והיא מדהימה ביופייה". בריאיון עם סטרן ב-2008 סיפר המועמד הרפובליקני כי הוא עדיין "עושה הרבה סקס" עם אשתו מלניה, ולאחר מכן השיב לשאלת המראיין השני ואישר כי השתתף באורגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully