וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון בריטי לאחר בחירת טראמפ: "כך תעזבו את ארצות הברית"

בחירת טראמפ לנשיאות גררה תגובות שונות, חלקן תומכות וחלקן מתנגדות. נראה כי את התגובה המשונה ביותר פרסם ה"אינדפנדנט" כשהמליץ לאזרחי ארצות הברית פשוט להגר למדינה אחרת "חופשיה מטראמפ"

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

זכייתו המפתיעה של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית הבוקר (רביעי) מביאה לתגובות שונות ברחבי העולם - גם של כלי התקשורת. אחת התגובות הבוטות יותר הוא של ה"אינדפנדנט" הבריטי, שפשוט ממליץ לאמריקנים על מדינות שונות לעבור אליהן. "רבים רואים בזמן הזה זמן טוב לעזוב את ארצות הברית", נכתב בכלי התקשורת הבריטי. לאחר מכן פירט העיתון את המדינות השונות אליהן כדאי לתושבים לעזוב.

תחת הכותרת "עזבו לקנדה", נכתב בעיתון כי סקר אחד קבע ש-28% מאזרחי ארצות הברית יעזבו את ארצם לתמיד כדי "לעבור למדינה כגון קנדה", במידה והמועמד הרפובליקני ייבחר. באינדפנטנט דיווחו כי במהלך ליל הבחירות קרס אתר ההגירה לקנדה, ככל הנראה בשל עומס הגולשים שנכנסו אליו.

למי שלא מעוניין לעבור לשכנה הצפונית, באינדפנדנט ממליצים לפנות דרומה, למקסיקו. "הפזו המקסיקני צנח עם היוודע תוצאות הבחירות" נכתב, "והצד החיובי הוא שכעת החיים במקסיקו יהיו זולים יותר למהגרים לעתיד". בעיתון לא שוכחים לציין את הבטחתו של טראמפ לבנות חומה גדולה בגבול עם מקסיקו כדי למנוע מ"חבר'ה רעים" להיכנס לארצות הברית, וממליצים למעוניינים להגר דרומה לא לשכוח גם את העניין הזה.

עוד על הבחירות בארצות הברית:
טראמפ נשא נאום ניצחון: "אאחד את אמריקה, אהיה הנשיא של כולם"
איך זה קרה, ומה יהיה עכשיו: המבחן האמיתי של הנשיא טראמפ
הדרך אל הניצחון הדרמטי: כך הפך טראמפ לנשיא ה-45 של ארה"ב

תומכים של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון, ניו יורק 9 בנובמבר 2016. רויטרס
יעזבו את ארצות הברית? תומכי קלינטון מאוכזבים/רויטרס

עבור אלה שלא מעוניינים להישאר ביבשת, ממליץ האינדפנדנט לעבור לאירופה. "אמריקנים יכולים לפנות לבריטניה, שמתבוססת בימים אלה בדיונים על ה"ברקזיט" - עזיבת האיחוד האירופי. בעיתון ממליצים עוד לאזרחי ארצות הברית לעזוב למדינות אחרות ביבשת האירופית, אך קוראים למהגרים העתידיים להימנע מלהגיע לרוסיה. "טראמפ אמר כי הוא יסתדר מצויין עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין".

בנוסף, ממליצה הכתבה המפתיע להגר לאוסטרליה, ומדגישה כי הארץ מלאת הקנגורו היא המדינה היחידה בעולם שקיבלה יותר מהגרים אמריקנים מאשר אלה שעברו ממנה לארצות הברית. "עבור רבים, אוסטרליה מייצגת מקום עם תרבות דומה לארצות הברית, אבל עם הבונוס של להיות חופשיים מטראמפ".

האינדפנדנט מנסה לענות גם על השאלה כיצד לעזוב, ומציע שתי אופציות: בסירה ובמטוס. "אמריקה מוקפת בים יפהפה, קילומטרים רבים החופשיים מטראמפ ותומכיו", נכתב, "פשוט תפליגו לכל כיוון ותקוו לטוב ביותר". למי שמעוניין בדרך יותר יעילה ופחות פסטורלית, העיתון ממליץ לעזוב את ארצות הברית במטוס: "זה ככל הנראה הדרך המהירה ביותר לעזוב את המדינה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
תומכי המועמדת לנשיאות ארה"ב הילרי קלינטון בעצרת בחירות בניו יורק, ארה"ב. נובמבר 2016. AP
אפשר לעזוב בהפלגה פסטורלית או במטוס יעיל. תומכות קלינטון, הבוקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully