וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר ניו יורק טיימס: ביידן מוביל ב-4 מדינות מפתח, כולל פלורידה

על פי הסקר, המועמד הדמוקרטי נמצא בעמדה הטובה ביותר לפני יום הבחירות מאז אובמה ב-2008. בפלורידה, שאם ינצח בה דרכו סלולה לבית הלבן, הפער מטראמפ הוא 4%. בפנסילבנה ואריזונה יתרונו הוא של 6%, ובוויסקונסין הקטנה יותר מ-11%. היתרון - בזכות מצביעים חדשים

בווידאו: טראמפ וביידן ערכו עצרות בפנסליבניה ומישיגן/צילום: רויטרס

המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן מחזיק ביתרון מובהק על הנשיא דונלד טראמפ בארבע מדינות מתנדנדות - כך עולה מסקר חדש של ניו יורק טיימס שפורסם היום (ראשון), 48 שעות לפני יום הבחירות בארצות הברית. לכך תורמים מצביעים חדשים שלא השתתפו בבחירות ב-2016, רובם דמוקרטים.

על פי הסקר, ביידן מוביל על טראמפ בפלורידה, פנסילבניה, אריזונה וויסקונסין. היתרון הגדול ביותר שלו הוא בוויסקונסין - 11%, או 52% לעומת 41% שתומכים בטראמפ. בפלורידה, הפרס הגדול מבין הארבע, היתרון של ביידן קטן, של 3% - 47% מול 44%.

לפי המספרים, ביידן נמצא בעמדה הטובה ביותר לפני יום הבחירות משל כל מועמד אחר מאז לפחות 2008, אז, בשיא המשבר הפיננסי העולמי, זכה ברק אובמה ב-365 אלקטורים, כשביידן היה סגנו. טראמפ נראה בעמדה קשה יותר להשיג 270, אפילו יותר מאשר ב-2016. הוא זקוק למהפך גדול או לטעויות שיטתיות בסקרים, קשות יותר מאשר לפני ארבע שנים.

סקר של ניו יורק טיימס על מפת המדינות המתנדנדות. מערכת וואלה! NEWS, אתר רשמי
סקר של ניו יורק טיימס על מפת המדינות המתנדנדות/אתר רשמי, מערכת וואלה! NEWS

אם ביידן יצליח לנצח בשלוש מארבע המדינות בסקר, הוא ינצח כמעט בוודאות. אם הוא יזכה בפלורידה, הוא ככל הנראה יצטרך לקחת רק מדינה אחת גדולה שזכה בה טראמפ ב-2016 כדי לנחות בבית הלבן.
באריזונה ובפנסילבניה הוא מוביל ב-6% על הנשיא הרפובליקני, שלא עובר את 44% התמיכה באף אחת מארבע המדינות.

עוד בוואלה!

גם ביידן רע לפלסטינים. עלינו לקבוע את גורלנו בעצמנו

לכתבה המלאה

ביידן שמר על היתרון מול טראמפ לאורך הסקרים של ניו יורק טיימס בתקופת הקמפיין, והמרווח לשינויים של הרגע האחרון הולך וקטן בזכות שיעורי ההצבעה המוקדמת, שזינקו בגלל מגיפת הקרונה.

יותר מ-90 מיליון איש כבר הצביעו בדואר או בקלפיות שנפתחו לפני 3 בנובמבר. טראמפ לא הוביל בשוב שלב באף אחת מהמדינות שצפויות להכריע את המרוץ, והוא מפגר בסקרים גם במישיגן, אחת מארבע המדינות שבהן ניצח טראמפ בפער דחוק את הילרי קלינטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully